کد خبر : 1833591 | 23 تیر 1401 ساعت 20:51 | 17.1K بازدید | 4 دیدگاه

پیروزی نساجی در برابر چشمان فرشتگان

نساجی مازندران در آخرین روز اردوی پیش فصل در مازندران در دیداری تدارکاتی مقابل تیم امیدهای این باشگاه به پیروزی ۵ بر ۲ دست یافت.

پیروزی نساجی در برابر چشمان فرشتگان

به گزارش "ورزش سه" عصر امروز و در آخرین دیدار تدارکاتی اردوی پیش فصل نساجی در مازندران، تیم بزرگسالان نساجی در برابر قهرمان دو دوره پیاپی لیگ برتر امیدها یعنی تیم امید این باشگاه در پهنه‌کلای ساری به میدان رفت. این بازی که بعد از یک هفته تمرین پشت درهای بسته دوباره با حضور هواداران پرشور نساجی روی تپه‌های اطراف همراه بود، با نتیجه پنج بر دو به نفع قهرمان جام حذفی به پایان رسید. مطهری و شاگردانش که یک هفته پر فشار را پشت سر گذاشتند در آخرین روز تمرینات در این دیدار به میدان رفتند.

در نیمه اول بازیکنان نساجی چندان در ساختن موقعیت و رسیدن به گل موفق نبودند و بازیکنان امید با حرکت از جناح راست و پاس زمینی به داخل محوطه دوبار توانستند دروازه شاگردان مطهری را باز کنند. در نیمه دوم اما ورق برگشت و ببرهای مازندران با پنج گل از حریف پیش افتادند. با اعمال تغییرات فنی و تعویض‌ها مطهری موفق شد روند بازی را به نفع نساجی برگرداند تا بعد از این پیروزی آماده بازگشت به تهران و رقابت با پرسپولیس در روزهای آینده شوند.

1727440
گل‌های تیم بزرگسالان نساجی مازندران در این دیدار را عرفان گل‌محمدی، فرزاد زامهران، مصطفی جوادیان و محمدمهدی نظری (۲ گل) به ثمر رساندند. زننده گل‌های تیم امید نیز امیرحسین خلیل‌زاده و علی نصیری بودند.

نکته جالب تمرین امروز پیوستن دوباره هواداران ویژه نساجی بود.  جعفر و شبیر از فرشتگان مرکز بهزیستی بالا لموک به نمایندگی از باقی این فرشتگان که سالها به صورت گروهی یک ردیف از سکوهای فلزی استادیوم وطنی را به خود اختصاص داده بودند و همیشه مشوق ویژه تیم شمالی بودند، بعد از مدتها دوری، این بار نه در وطنی بلکه روی تپه‌های سبز اطراف زمین پهنه کلا ساری دوباره با تیمشان دیدار کردند. حامد شیری و مسعود شجاعی کاپیتان‌های دو تیم هم با این هواداران عکس یادگاری گرفتند.

1727435
1727436

دیدگاه‌ها