کد خبر : 1833597 | 23 تیر 1401 ساعت 23:00 | 72.8K بازدید | 14 دیدگاه

سرجینو دست:

انتقال به چلسی؟ نه، از بارسلونا تکان نمی‌خورم

سرجینو دست، مدافع آمریکایی بارسلونا، شایعات درباره انتقالش به چلسی را تکذیب کرد و گفت به هیچ‌وجه بارسا را ترک نخواهد کرد.

انتقال به چلسی؟ نه، از بارسلونا تکان نمی‌خورم

به گزارش "ورزش سه"، سرجینو دست، مدافع آمریکایی بارسلونا، که عضو تیم ملی کشورش بوده و در جام جهانی مقابل تیم ملی کشورمان بازی خواهد کرد، شایعات اخیر درباره احتمال انتقالش به چلسی را تکذیب کرده و گفت به هیچ‌وجه قصد ترک بلوگرانا را ندارد.

مدافع این روزهای بارسلونا در تابستان اخیر با شایعات زیادی درباره انتقالش به چلسی مواجه بود. حتی تابستان گذشته هم شایعات مشابهی درباره او به گوش می‌رسید. سرجینو دست می‌گوید هیچ برنامه‌ای برای ترک بارسا ندارد و با کمال میل برای رسیدن به جایگاهی مناسب در ترکیب این تیم خواهد جنگید.

1727447

مدافع آمریکایی که پیش از پیوستن به بارسا در آژاکس توپ می‌زد امیدوار است فصل آینده بتواند جایگاه مهم‌تری در ترکیب اصلی ژاوی برای این تیم به‌دست بیاورد.

سرجینو دست در این‌باره گفت:" در حال حاضر اصلا به نقل و انتقالات فکر نمی‌کنم. من در این باشگاه راضی‌ام و بدون شک می‌خواهم اینجا بمانم".

1625086

صحبت‌های دست بعد از آن مطرح شد که مدیر برنامه‌های او به تلویزیون beIN Sports گفت نام مدافع آمریکایی در مذاکرات اخیر بین مدیران بارسلونا و چلسی مطرح نشده است. در روزهای اخیر مشخص شد که مدیریت دو باشگاه برای انتقال سزار آسپیلی‌کوئتا و مارکوس آلونسو گفت‌وگو کرده‌اند.

دست در فصل آتی سومین فصل حضور خود در بارسلونا را تجربه خواهد کرد. او در دو فصل گذشته 72 بازی برای تیم کاتالان انجام داده است. این در حالی است که مدافع آمریکایی فصل گذشته به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ مدتی از میادین دور بود.

دیدگاه‌ها