کد خبر : 1833601 | 23 تیر 1401 ساعت 23:37 | 45.1K بازدید | 8 دیدگاه

واکنش لیائو به تهدید هوادار دوآتشه میلان(عکس)

لیائو، ستاره پرتغالی میلان، در پاسخ هواداری که تهدید کرد در صورت جدایی او از روسونری، پای خود را قطع می‌کند، واکنش نشان داد.

واکنش لیائو به تهدید هوادار دوآتشه میلان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رافائل لیائو، ستاره پرتغالی میلان در مواجهه با یکی از هواداران این تیم که تهدید کرد در صورت جدایی او از روسونری، به خودش آسیب زده و پایش را قطع می‌کند واکنش نشان داد.

لیائو به دو سال آخر قراردادش با میلان وارد شده است و اخیرا شایعاتی درباره احتمال جدایی او مطرح بود. این مهاجم پرتغالی سه سال گذشته را با پیراهن میلان سپری کرده است و فصل گذشته نقشی کلیدی در قهرمانی روسونری در سری آ داشت.

1727453

درحالی‌که میلان در تلاش است لیائو را به تمدید قرارداد راضی کند شایعاتی درباره انتقال او در تابستان امسال مطرح شده است. از جمله تیم‌هایی که به‌عنوان مقصد احتمالی او نام برده می‌شود می‌توان به چلسی اشاره کرد.

ماجرای تهدید یکی از هواداران پر و پا قرص میلان و پاسخ لیائو به او در شبکه اجتماعی توییتر اتفاق افتاد. این هوادار میلان از قضا شیفته مهاجم پرتغالی است و در ویدیویی که پست کرده بود تصویری از پای خود را نشان داد که عکس لیائو بر آن خالکوبی شده بود. اما جمله‌ای که این هوادار در پست توییتری خود نوشت، عجیب و تنش‌زا بود: اگر لیائو قراردادش را تمدید نکند، پایم را قطع می‌کنم!"

1727454
هوادار میلان: اگر لیائو تمدید نکند پایم را قطع می‌کنم
واکنش لیائو: 😢😢😢😢

لیائو به محض دیدن پست این هوادار میلان، به او پاسخ داد و سعی کرد او را راضی کند از خیر اجرای تهدیدش بگذرد. ستاره پرتغالی برای واکنش نشان دادن تنها از چندین ایموجی گریان و دعاخوان استفاده کرد.

دیدگاه‌ها