کد خبر : 1833625 | 24 تیر 1401 ساعت 11:34 | 50.1K بازدید | 21 دیدگاه

واکنش داورزنی به احتمال بازگشت معروف و موسوی

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال، به احتمال بازگشت سعید معروف و سید محمد موسوی به تیم ملی واکنش نشان داد.

واکنش داورزنی به احتمال بازگشت معروف و موسوی

به گزارش "ورزش سه"، والیبال ایران روزهای فوق‌العاده‌ای را سپری می‌کند. بعد از شروع ناامید کننده در هفته اول رقابت‌ها رفته رفته اوضاع تیم بهروز عطایی در لیگ ملت‌ها بهتر و بهتر شد تا اینکه در نهایت ایران موفق شد با کسب سه پیروزی در هفته پایانی دور گروهی به عنوان تیم هفتم راهی مرحله نهایی مسابقات شود.

با وجود کسب نتایج فوق‌العاده برخی از والیبال دوستان همچنان پیگیر بازگشت سعید معروف و سید محمد موسوی به تیم ملی والیبال ایران هستند. معروف بعد از المپیک به شکل رسمی با مسابقات ملی خداحافظی کرد، اما در مورد موسوی اما اوضاع متفاوت است و او هیچ خداحافظی رسمی با تیم ملی انجام داده است.

در همین راستا رئیس فدراسیون والیبال به ابهامات درباره بازگشت موسوی و معروف به تیم ملی واکنش نشان داده است. محمدرضا داورزنی، در برنامه ورزشگاه، تاکید کرد که سید محمد موسوی از تیم ملی خداحافظی نکرده و ایران در مسابقات مهم بعدی از این بازیکن استفاده خواهد کرد. داورزنی، در مورد سعید معروف، نیز تاکید کرد که اگر لازم باشد او نیز به تیم ملی بر خواهد گشت. داورزنی، با اشاره به اینکه در دنیا نیز اینگونه است و حتی بازیکن ۴۱,۴۰ ساله به المپیک رفته برای تیم ملی کشورش جنگیده، تاکید کرد که درها برای بازگشت سعید معروف به تیم ملی باز است.

دیدگاه‌ها