کد خبر : 1833627 | 24 تیر 1401 ساعت 11:39 | 79.1K بازدید | 16 دیدگاه

حضور گومیس در لیگ ایران در حد شایعه

شیر فرانسوی به سپاهان نخواهد آمد

بافتیمبی گومیس، مهاجم اهل فرانسه، که فصل گذشته برای باشگاه گالاتاسرای در لیگ برتر ترکیه بازی می‌کرد در لیست خرید تیم سپاهان قرار ندارد و قرار به حضور او در دیار نصف جهان نیست.

شیر فرانسوی به سپاهان نخواهد آمد

به گزارش "ورزش سه"، این حضور چند روزی است در رسانه های داخلی و حتی یکی دو رسانه خارجی زمزمه می شود اما هیچ مقدماتی برای آن طرح ریزی نشده است. شیر فرانسوی که 36 سال سن دارد با وجود اینکه هنوز تیم جدید خود را مشخص نکرده است با پیشنهادی از سوی باشگاه سپاهان برای بازی در این تیم مواجه نشده است. فوتبال‌دوستان ایرانی از دوران حضور او در الهلال و گلزنی‌هایش خاطرات زیادی دارند. البته او بازیکن گرانقیمت و مطرحی است و حتما سال آینده هم به تیم خوبی می‌رود.

شهریار مغانلو، در فصل جدید، امید اول خط حمله سپاهانی‌ها به شمار می‌رود و باشگاه در تلاش است در روزهای آینده یک مهاجم رزرو ایرانی به خدمت بگیرد تا خیالش بابت روزهایی که شهریار مصدوم یا محروم می شود، راحت شود.

محمد دانشگر از استقلال – محمد علی نژاد از آلومینیوم اراک – میلاد زکی پور از گل گهر خریدهای مهمی بودند که سپاهان تا به این جای کار داشته است. البته علیرضا صادقی هم از تیم گل گهر پیراهن تیم سپاهان را برتن کرده است و نیما میرزازاد هم یک بار دیگر به اردوی تیم برگشته است. باید منتظر بمانیم و ببینیم در روزهای باقی مانده از نقل و انتقالات سپاهان چه بازیکنانی را به خدمت می‌گیرد.

دیدگاه‌ها