کد خبر : 1833651 | 24 تیر 1401 ساعت 14:56 | 19.4K بازدید | 10 دیدگاه

نفت شرایط بهتری از همیشه دارد؛

دهقانی: شرایط تراکتور تغییر کرده بود

بازیکن تازه وارد نفت مسجدسلیمان حضور رضا مهاجری در این تیم را از عوامل انتخاب باشگاه جدیدش عنوان کرد.

دهقانی: شرایط تراکتور تغییر کرده بود

به گزارش "ورزش سه"، رضا دهقانی در خصوص جدایی از تراکتور و حضور در نفت مسجدسلیمان گفت: قراردادم با تراکتور یک ساله بود که تمام شد و پس از آن چند پیشنهاد به دستم رسید، اما بعد از اینکه آقای مهاجری با من تماس گرفت و قبلا هم سابقه کار با ایشان را داشتم، نه نگفتم چون آقا رضا را از لحاظ فنی و اخلاقی خیلی قبول دارم و بلافاصله پس از تماسی که داشتند، جواب مثبت دادم.

او ادامه داد: مطمئن باشید هر جای دیگری هم بودند و پیشنهاد می‌دادند، قبول می‌کردم چون شرایط خوبی در کنارشان داشته‌ام. خدا را شکر الان در خدمت تیم نفت مسجدسلیمان هستم. خودم هم بختیاری هستم و امیدوارم دل مردم این شهر و استان را شاد کنیم. تیم خوبی بسته شده و امیدواریم شرایط خوبی رقم بزنیم و پدیده لیگ شویم.

بازیکن جدید نفت مسجدسلیمان یادآور شد: پیشنهادات خوبی داشتم که از نظر مالی هم شرایط بهتری داشتند ولی این موضوع منتی روی تیم نفت نیست، اما پس از اینکه با آقا رضا صحبت کردم، متوجه شدم تیم خوبی داریم و ان‌شاالله دو، سه نفر دیگر اضافه خواهند شد و کارهای بزرگی انجام می دهیم.

دهقانی درباره تغییر زیاد تیم‌های خود ابراز کرد: معمولا قراردادهای یک ساله امضاء می‌کنم و شرایط ماندن در برخی از تیم‌ها را نداشتم. معمولا پیشنهاد بهتر سایر باشگاه‌ها کاری می‌کرد تا جدا شوم. بجز دوران کوتاه حضورم در پرسپولیس، در بیشتر تیم‌ها دو، سه ساله بودم. سال‌های زیادی در سپاهان بازی کردم و دو فصل در نساجی عضویت داشتم. با تغییرات کادر فنی تراکتور نیز شرایط متفاوتی وجود داشت و نماندم.

او با بیان اینکه نفت مسجدسلیمان تیم ریشه‌دار و خوبی است و همزبان من هستند، عنوان کرد: بازیکنان بزرگی به تیم ما جذب شدند و نفرات خوبی هم از قبل بودند. به نظرم نفت تیم سطح بالایی خواهد بود و امسال این موضوع را ثابت می‌کند. امیدوارم فصل خوبی در انتظار من، نفت مسجدسلیمان و آقا رضا باشد.

دیدگاه‌ها