کد خبر : 1833653 | 24 تیر 1401 ساعت 15:00 | 26.3K بازدید | 6 دیدگاه

وراتی: به دنبال گرفتن تابعیت فرانسه هستم

مارکو وراتی، ستاره ایتالیایی پاری سن ژرمن، تایید کرد که به دنبال گرفتن تابعیت فرانسه است.

وراتی: به دنبال گرفتن تابعیت فرانسه هستم

به گزارش "ورزش سه"، وراتی یکی از بازیکنان تاثیرگذار و از مهره‌های کلیدی پاری سن ژرمن در چند سال اخیر بوده است. 
او که در سال 2012 از باشگاه پسکارا به پاری سن ژرمن ملحق شده بود، این تابستان وارد دهمین سال حضورش در پاریس شد تا یکی از بازیکنان قدیمی این تیم به حساب بیاید.
تیم او به تازگی به رقابت‌های سری A صعود کرده بود و به همین دلیل این بازیکن هرگز فرصت بازی در این لیگ را پیدا نکرد. 
وراتی در گفتگو با اسپورت‌ویک درباره دوران حضورش در پاریس اظهار داشت:« من از دهکده‌ای کوچک به نام آبروتزو در مانوپلو به پاریس رفتم. پاریس شهری فوق العاده است و کشور فرانسه امکانات بسیاری در اختیار من گذاشت و شرایط خوب زیادی را برایم فراهم کرد.»

1668106


او با تاکید روی احساس خوبی که از حضور در پاریس داشته گفت:« به همین دلایل است که من به همان اندازه که احساس ایتالیایی بودن دارم، احساس فرانسوی بودن هم دارم. قصد دارم برای گرفتن تابعیت فرانسه اقدام کنم چون پسران من در این کشور به دنیا آمده‌اند.»
این بازیکن ایتالیایی حالا یک فصل را در کنار جانلوییجی دوناروما سپری کرده که فصل اول دشواری را در پارک دو پرنس پشت سر گذاشت و شرایط پس از شکست 1-3 برابر رئال مادرید برایش بسیار سخت شد. 
او با دفاع از عملکرد هموطنش در ترکیب پی اس جی اضافه کرد:« فوتبال به همین شکل است. او در جولای مثل یک پادشاه بود و در ماه مارس سنگ و بطری به سمتش پرتاب شد. دوناروما جوان است اما تجربه زیادی دارد. او در میلان هم تجربه این شرایط را داشته است اما او آینده باشگاه پی اس جی است و ما از این که او در  کنار ماست خوشحال هستیم.»
 

دیدگاه‌ها