کد خبر : 1833662 | 24 تیر 1401 ساعت 16:12 | 14.4K بازدید | 17 دیدگاه

یوویچ: می‌خواهم مانند رونالدو در ایتالیا بدرخشم

لوکا یوویچ، مهاجم صربستانی سابق رئال مادرید، ابراز امیدواری کرد که بتواند مسیر کریستیانو رونالدو را در ایتالیا پیش برود.

یوویچ: می‌خواهم مانند رونالدو در ایتالیا بدرخشم

به گزارش "ورزش سه"، یوویچ پس از چند فصل ناکامی در رئال مادرید و تبدیل شدن به نیمکت‌نشین محض در این تیم، بالاخره تصمیم به ترک سانتیاگو برنابئو گرفت. 
این بازیکن چند روز قبل با امضای قراردادی دو ساله به صورت رسمی از رئال مادرید جدا و راهی فیورنتینا شد تا فصل جدید  را با پیراهن این تیم و تجربه بازی در سری A آغاز کند. 
رونالدو نیز پیش از این با ترک رئال مادرید به لیگ ایتالیا ملحق شد و پنج عنوان قهرمانی شامل دو قهرمانی لیگ ایتالیا با پیراهن یوونتوس در طول مدت سه سال حضورش در این لیگ به دست آورد. او همچنین در سال‌های 2019 و 2020 به عنوان بهترین بازیکن لیگ انتخاب شد. 

1726971
یوویچ در نشست خبری معارفه‌اش به عنوان بازیکن جدید فیورنتینا اظهار داشت:« من بسیار از کریستیانو رونالدو الهام گرفته‌ام و امیدوارم که بتوانم عملکردی درخشان مانند او در لیگ ایتالیا داشته باشم.» 
این بازیکن صربستانی همچنین پیراهن شماره 7 را در فیورنتینا انتخاب کرده که برای همه یادآور این ستاره پرتغالی است. او در این باره گفت:« من این شماره را انتخاب کردم چون شماره دیگری نمانده بود که دوستش داشته باشم. این اولین بار است که پیراهن شماره 7 را در تیمی به تن می‌کنم و امیدوارم که برای من خوش شانسی به همراه داشته باشد.»
او همچنین برای قبول وظیفه ایستادن پشت ضربات پنالتی اعلام آمادگی کرد و ادامه داد:« من آماده هستم تا در آینده ضربات پنالتی را بزنم چون آنها از اهمیت زیادی برای کسب امتیاز و پیشروی ما برخوردار هستند. من امیدوارم که بتوانم پنالتی‌های بسیاری را به گل تبدیل کنم.»

دیدگاه‌ها