کد خبر : 1833663 | 24 تیر 1401 ساعت 16:28 | 20.8K بازدید | 12 دیدگاه

بوفون: شاید تا 55 سالگی بازی کنم!

جانلوییجی بوفون، اسطوره فوتبال ایتالیا، مدعی شد که شاید توانایی ادامه حضور در فوتبال تا سن 55 سالگی را داشته باشد.

بوفون: شاید تا 55 سالگی بازی کنم!

به گزارش "ورزش سه"، بوفون یکی از بزرگترین دروازه‌بانان تاریخ فوتبال دنیاست و نقشی کلیدی در موفقیت‌های تیم ملی ایتالیا و خصوصا قهرمانی این تیم در جام جهانی 2006 و همچنین یوونتوس داشته است. 
این بازیکن در حال حاضر به پارما برگشته و مدتی است که برای این تیم که از آنجا نامش را بر سر زبان‌ها انداخت به میدان می‌رود. 
صحبت‌های زیادی درباره احتمال و زمان خداحافظی او از دنیای فوتبال به گوش می‌رسد اما این دروازه‌بان سابق یووه دلیلی برای انجام این کار در سال‌های پیش‌رو نمی‌بیند. او در حال حاضر 44 ساله است و به تازگی قراردادش را به مدت یک فصل دیگر با پارما تمدید کرد.

1727514
او در نشست خبری‌ای که در آستانه فصل 23-2022 برگزار شد به خبرنگاران گفت:« شاید تا 55 سالگی به حضور در فوتبال ادامه دهم. در دوره اول 10 سال در پارما حضور داشتم و پس از آن نیز 20 سال از عمرم را در یوونتوس سپری کردم.»
بوفون درباره تصمیمش برای بازنشستگی اظهار داشت:« من 10 سال است که به بازنشستگی فکر می‌کنم اما همیشه به مسیرم ادامه داده‌ام. من تجربیات مهمی داشته‌ام که به من کمک کرده دنیای فوتبال را به خوبی بشناسم اما اطمینان ندارم که پس از بازنشستگی هم بخواهم در این دنیا بمانم. شاید بخواهم تجربه جدیدی را امتحان کنم.»
این  دروازه‌بان اسطوره‌ای فوتبال ایتالیا همچنین در پاسخ به این سوال که از بین کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، یکی را به عنوان بهترین بازیکن تاریخ انتخاب کند گفت:« من هرگز با مسی بازی نکرده‌ام، بنابراین نمی‌توانم به این سوال پاسخ دهم.»

دیدگاه‌ها