کد خبر : 1833671 | 24 تیر 1401 ساعت 17:40 | 36K بازدید | 21 دیدگاه

برای من روز رویایی و بزرگی است

معارفه رافینیا؛ رونمایی از ستاره موردعلاقه ژاوی (عکس)

باشگاه بارسلونا از رافینیا، ستاره برزیلی جدید خود رونمایی کرد.

معارفه رافینیا؛ رونمایی از ستاره موردعلاقه ژاوی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، از هفته ها پیش مذاکرات با لیدزیونایتد برای جذب رافینیا توسط مدیران بارسا آغاز شده بود اما آنها به نتیجه خاصی در این زمینه نرسیده بودند. 
ورود چلسی به این رقابت و پیشنهاد جذاب این باشگاه برای انتقال این بازیکن به استمفوردبریج باعث نگرانی مدیران بارسا شده بود اما مسئله مهم در این میان علاقه رافینیا به حضور در نوکمپ بود که شرایط را برای آنها تغییر داد. 

1727084

این بال برزیلی، به مدیران لیدز اعلام کرده بود که ترجیح می‌دهد برای بارسا صبر کند و حاضر است با پیشنهادی کمتر به این تیم ملحق شود تا رویای پوشیدن پیراهن این تیم را که از کودکی علاقه زیادی به آن داشته به واقعیت تبدیل کند. 

در نهایت باشگاه بارسلونا دو روز پیش رسما اعلام کرد که رافینیا را با 58 میلیون یورو + 7 میلیون یورو بندهای متغیر تا سال 2027 به خدمت گرفته است. او سومین خرید تابستانی بارسا پس از فرانک کسیه و آندرس کریستیانسن است تا آبی اناری ها تیمی قدرتمند را برای فصل بعد تشکیل دهند. هدف بعدی جذب رابرت لواندوفسکی است.

1727533
1727534

مراسم معارفه رافینیا امروز در باشگاه بارسلونا برگزار شد و او رسما در حضور خوان لاپورتا، رئیس باشگاه قراردادش را امضا کرد. نام رافینیا هنوز در فهرست لالیگایی بارسا به ثبت نرسیده و شماره ای هم به وی اختصاص داده نشده است. بارسلونا منتظر فروش بخشی دیگر از حق پخش بازی هایش به مبلغ 400 میلیون یورو است تا بتواند خریدهای جدیدش را ثبت کند.

1727536
1727538
1727537

لاپورتا در شروع مراسم گفت:« رافینیا، خوش آمدی. این برای ما بسیار هیجان‌انگیز است. همواره در بهترین روزهای تاریخ بارسلونا برزیلی ها نقش فعال و موثری داشته اند. ما معتقدیم با برزیلی ها، بارسا بار دیگر زیبا بازی خواهد کرد. این ژاوی بود که برای جذب رافینیا اصرار داشت و ما هم نهایت تلاش مان را کردیم تا رافینیا را جذب کنیم.  سپاسگزاریم چرا که تو هم تمایل زیادی برای آمدن به بارسا نشان دادی. این یک فاکتور کلیدی بود. باید از جوردی کرویف، متئو آلِمانی و دکو(ایجنت بازیکن) هم تشکر کنم. همچنین از اعضای خانواده رافینیا که اینجا هستند.»

1727532
1727531

رافینیا نیز گفت:«برای من افتخار بزرگی است که اینجا هستم و می خواهم از همه تشکر کنم. من الگوهای فوتبالی زیادی دارم که بازیکن بارسا بوده اند و اینجا تاریخسازی کرده اند. اگر بتوانم نصف کار آنها را انجام دهم، در واقع کار بزرگی کرده‌ام. این رویای کودکی من است. من تمام تلاشم را برای بارسا انجام خواهم داد تا به همان تیم قدرتمند گذشته تبدیل شود. از رئیس باشگاه و همه کسانی که این امکان را فراهم کرده اند تشکر می کنم.»

دیدگاه‌ها