کد خبر : 1833691 | 24 تیر 1401 ساعت 20:15 | 15.5K بازدید | 16 دیدگاه

همه جام ها را می خواهم

رافینیا: امیدوارم در بارسلونا نصف رونالدینیو باشم

رافینیا دوست دارد روزهای خوش رونالدینیو در بارسا را تکرار کند و از انگیزه اش برای فتح تمام جام ها صحبت کرد.

رافینیا: امیدوارم در بارسلونا نصف رونالدینیو باشم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دو روز پیش و پس از هفته ها تلاش توانست رافینیا، بال برزیلی لیدز را با قراردادی به ارزش 65 میلیون یورو جذب کند. مراسم معارفه این بازی امروز به انجام رسید و او از این پس در اختیار ژاوی خواهد بود.

1727582

رافینیا در نشست خبری خود گفت:« حضور در اینجا باعث افتخار است. بابت حضور در بارسا قدردان و شکرگزارم. می خواهم از تمام کسانی که برای این انتقال تلاش کردند تشکر کنم. الگوهای زیادی دارم که همگی زمانی در بارسلونا بازی کرده و اینجا تاریخ سازی نموده اند. اگر بتوانم به اندازه نصف آن ها تاثیرگذار باشم، کار زیادی انجام داده ام. این رویای کودکی من و خانواده ام است که در حال تحقق بخشیدن به آن هستم.»

1727574

امضا قرارداد با بارسا:« از همان زمانی که فوتبال را درک کردم، هدفم بازی برای بارسا بود. می دانستم که هدفم چیست و هر کاری کردم به آن برسم. معتقدم تصمیم درستی بوده و هرگز پشیمان نخواهم شد. زمانی که تصمیم قطعی را گرفتم، از لحاظ ذهنی هم خودم را مهیای این انتقال کردم.»

کسب جام با بارسلونا:« بارسلونا با توجه به عظمتی که دارد، همیشه برای کسب تمام جام ها می جنگد. به خوبی کیفیت تیم و بازیکنان را می دانم و اینکه هدف بارسا بازگشت به فتح جام هاست. دو سال پیش تصور نمی کردم به پیراهن تیم ملی برزیل و بارسلونا برسم. می خواهم با بارسلونا برنده عناوین زیادی شوم.»

1704617

الگوهای فوتبالی:« وقتی فوتبال را شروع کردم، اوج دوران رونالدینیو بود و تاثیر زیادی روی من گذاشت. اگر بتوانم نیمی از کارهای او را انجام دهم، فوق العاده خواهد بود. رونالدینیو و دکو(ایجنتش و بازیکن سابق بارسا) در فوتبال من تاثیرگذار بودند. همچنین نیمار که به بارسلونا آمد و تاریخ سازی کرد. حالا قصد دارم داستان خودم را در بارسلونا بنویسم.»

1727579

صحبت با ژاوی:« چندین بار با هم صحبت کرده ایم و این برای من افتخار بزرگی است. ژاوی فوتبالیست بزرگی بود و حالا به عنوان مربی نیز قصد ساختن یک تیم بزرگ را دارد. زیر نظر ژاوی می توانم به فوتبالیست بزرگی در بارسا تبدیل شوم و او در واقع چنین انگیزه و هدفی دارد.»

لواندوفسکی در بارسلونا:« می توانم خودم را در حال ارسال پاس برای فران تورس، اوبامیانگ، جوردی آلبا، آنسو فاتی و... تصور کنم ولی وقتی رئیس باشگاه قصد ندارد در مورد لواندوفسکی صحبت کند، من هم چنین کاری انجام نخواهم داد.»

دیدگاه‌ها