کد خبر : 1833705 | 24 تیر 1401 ساعت 22:30 | 18.9K بازدید | 11 دیدگاه

هم داروین خوب بود، هم کاروالیو

کلوپ: با یکی دو بازی، نونیز را قضاوت نمی‌کنم

یورگن کلوپ بار دیگر از داروین نونیز، ستاره 80 میلیون یورویی جدید لیورپول دفاع کرد.

کلوپ: با یکی دو بازی، نونیز را قضاوت نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که در اولین بازی دوستانه پیش فصل خود با 4 گل به منچستریونایتد باخته بود، امروز موفق شد با دو گل بر کریستال پالاس پیروز شود. محمد صلاح و جوردن هندرسون گل های بازی را به ثمر رساندند.

1727616

یورگن کلوپ، سرمربی قرمزها در پایان بازی گفت:« امروز خیلی بهتر بودیم و برعکس بازی با یونایتد، عملکرد خوبی داشتیم. دو بار هم گلزنی کردیم، کاری که مقابل یونایتد در انجامش ناموفق بودیم. این یک گام روشن در مسیر درست بود و این مرا واقعا خوشحال می‌کند. این دومین بازی ما بود و باید در چهار هفته آینده خیلی بیشتر کار کنیم. در حال حاضر فقط بازی‌های لیگ را در پیش داریم اما در هر صورت باید از زمان استفاده کنیم چون از اواسط سپتامبر به بعد دیگر زمانی برای تمرین نخواهیم داشت. در آن مقطع هر سه روز یک بار بازی می‌کنیم.»

1727617

عملکرد کاروالیو و نونیز،خریدهای جدید:« هر دوخوب بودند. واقعاً خوب بودند اما اگر بخواهم صادق باشم، فکر نمی‌کنم خیلی منطقی باشد که بعد از یکی دو بازی، در مورد عملکرد فردی بازیکن صحبت کنیم. بازیکنان زیادی در این دو بازی تست شدند و خیلی واضح بود که پرسینگ برای ما بسیار مهم است. هنوز خیلی برای قضاوت عملکردمان زود است. می‌دانم که زمان زیادی نداریم، فقط دو هفته تا دیدار با منچسترسیتی باقی مانده است، بنابراین نباید زمان را تلف کنیم اما توجه کنید، فقط یک هفته است که با هم هستیم.»

تور پیش فصل آسیایی:« درجه یک؛ همه چیز از ابتدا تا انتها در سطح بالا و بسیار عالی بود. استقبال بی نظیر بود. شهر و در مجموع چیزهایی که دیدم زیبا به نظر می رسیدند. به نظر جایی می رسد که می‌توانید زندگی خوبی داشته باشید. بدیهی است که ما همه چیز را نمی‌بینیم. ما اینجا هستیم و سعی می‌کنیم از هر دقیقه برای تمرین کردن استفاده کنیم. به غیر از چمبرلین که دچار مصدومیت عضلانی شد بقیه کاملاً در سطح بالایی بودند. این آخرین باری نخواهد بود که به اینجا می‌آیم. اگر نزدیک‌تر بود، بیشتر به اینجا می‌آمدم اما پرواز ۱۴ ساعته😬، می‌توانم بگویم نزدیک نیست اما واقعاً بابت همه چیز ممنونم، عالی بود.»

1727566

وقفه در لیگ به خاطر جام جهانی:« این بار در قسمت اول فصل وقفه‌ خواهد افتاد. ما قبلاً به آن عادت کرده‌ایم چرا که با همه‌گیری ویروس کرونا ما وقفه‌هایی در طول فصل داشتیم ولی دوباره شروع کردیم. بنابراین دیگر برای ما شرایط کاملاً جدیدی نیست مثلا اگر بازیکنی در جام جهانی حضور نداشته باشد، به صورت مطلق استراحت نخواهد کرد و برنامه تمرینی برای آن‌ها مشخص خواهد شد تا آمادگی‌شان را از دست ندهند. شرایط خاص جام جهانی برای همه تیم‌ها تقریباً یکسان است.»

1727615

مصدومیت چمبرلین:«مصدومیت او جدی نیست. او نمی‌تواند به صورت کامل در تمرینات حاضر باشد و نباید در حال حاضر به میدان برود. در هر صورت از این اتفاقات می‌افتد. فقط یک مصدومیت جزئی است اما باید مراقب باشیم.»

دیدگاه‌ها