کد خبر : 1833732 | 25 تیر 1401 ساعت 10:29 | 5.5K بازدید | 2 دیدگاه

مهاجری: چرا نفت MIS مثل مس و گل‌گهر نشود؟

سرمربی نفت مسجدسلیمان می‌گوید امسال وظیفه سنگینی در برابر هواداران و بازیکنانی که به خاطر محبت به او پیراهن نفت مسجد سلیمان را پوشیده‌اند، دارد.

مهاجری: چرا نفت MIS مثل مس و گل‌گهر نشود؟

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری، سرمربی نفت مسجد سلیمان، که توانست تیمش را در لیگ برتر نگه دارد حالا برخلاف سال گذشته تمرینات مسجد سلیمانی‌ها را زودتر آغاز کرده و با یارگیری مناسب‌تر، نمی‌خواهد تیمش بار دیگر گزینه سقوط باشد. او در گفت‌وگو با خبرنگار ما به سوالات مختلف پاسخ داد.

*بازیکنان به خاطر محبت به من اینجا آمدند
ما با توجه به بضاعت و شرایط تیم به لحاظ سخت افزار از تیم های ضعیف لیگ هستیم ولی با توجه به محبتی که بچه‌ها داشتند و مجموعه تیم، توانستیم با اکثر بچه‌ها تمدید کنیم و بازیکنانی که پیشنهادات به مراتب بهتری داشتند به اینجا آمدند. تمدیدی‌ها و چهره‌های جدید به خاطر احترامی که برای ما قائل بودند اینجا آمدند تا آینده خوبی را رقم بزنیم. در یکی دو پست به بازیکن نیاز داریم که سعی می‌کنیم آن را با بچه‌های جوان پر کنیم. تلاش‌مان را می‌کنیم فوتبال خوبی بازی کنیم تا خودمان و هواداران لذت ببریم و نتایج خوبی هم بگیریم.

*تمام دلخوشی مردم این شهر فوتبال است
مردم مسجد سلیمان خیلی این تیم را دوست دارند. به دلایل شرایط جغرافیایی این تیم شرایط لازم را برای برپایی اردو در مسجد سلیمان ندارد و این برای شهری مثل مسجد سلیمان که شهر اولین‌ها نام دارد، حیف است. ضمن احترام به مسئولین و مردم، مسجدسلیمان در این سال‌ها در این زمینه‌ها عقب افتاده و بیش از ۸۰ سال است که از عمر ورزشگاه مسجدسلیمان می‌گذرد و فقط یک سری جاهایش ترمیم شده است. امیدوارم مسئولین جدید که خیلی هم به فوتبال علاقه‌مند هستند این مشکلات عدیده که باعث می‌شود مسجد سلیمان در بحث فوتبال نتواند خود را در رده اولین‌ها قرار بدهد، در نظر بگیرند. امیدوارم مسئولان شهری که تا الان هم خیلی به ادامه حیات این تیم کمک کردند نماینده محترم آقای ورناصری و مسئولین دیگر تعامل کنند تا در این زمینه یک انقلاب و دگرگونی صورت بگیرد. مردم این شهر دلخوشی دیگری به جز فوتبال ندارند و اگر ما هم این موضوع را از آن‌ها دریغ کنیم ظلم است.

*چرا مثل مس و گل‌گهر پیشرفت نکنیم؟
من برای شما مثال می‌زنم؛ گل گهر و مس رفسنجان تا سه سال پیش سخت افزار مناسب نداشتند. دریغ از داشتن یک هتل ولی الان ۱۸۰ درجه پیشرفت کردند چرا ما این پیشرفت را نکنیم؟ وقتی خوزستان مهد فوتبال است باید به همان سمت سوق داده شود. اگر در خوزستان گرمای بدی داریم در عوض هفت ماه هوایش خوب است و مسجد سلیمان در فصل سرد بهترین هوا را دارد و آن موقع ما می توانیم استفاده خوبی داشته باشیم. در فصل آماده سازی ما به گرما و کمبود زیر ساخت خوردیم. من بچه تهران نیستم، برای همین تهران، اهواز و مسجدسلیمان فرقی نمی‌کند پس چه بهتر در جایی تمرین کنم که متعلق به تیم شهر ما است ولی در آنجا امکانات نیست. ما کار کردیم، زحمت کشیدیم و بچه‌ها، مدیریت و همه آمده‌اند که یک کار بزرگ را شکل بدهیم.

*امیدوارم شرمنده مردم و بازیکنان نشوم
بچه ها به من محبت دارند و این وظیفه من را سنگین‌تر می‌کند. امیدوارم به لحاظ نتیجه و تعهدات مالی خوب عمل کنیم که شرمنده بچه‌ها و مردم نشویم. مردم و بچه‌ها چشم انتظار هستند و دعوت ما را لبیک گفتند و امیدوارم شرمنده آن‌ها نشویم.

دیدگاه‌ها