کد خبر : 1833750 | 25 تیر 1401 ساعت 11:56 | 31.1K بازدید | 1 دیدگاه

خشم توخل از کانته: شاید دیگر در ترکیب نباشد!

توماس توخل، سرمربی چلسی، از غیبت انگولو کانته در اردوی پیش فصل این تیم به هیچ وجه راضی نیست.

خشم توخل از کانته: شاید دیگر در ترکیب نباشد!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی برای برگزاری تور پیش فصل و انجام چند دیدار تدارکاتی به آمریکا رفته اما انگولو کانته و روبن لوفتوس چیک این تیم را در این اردوی تمرینی همراهی نکردند. 
این هافبک فرانسوی از دریافت واکسن کرونا خودداری کرده و به همین دلیل بر اساس قوانین ورود افراد به خاک آمریکا، اجازه همراهی با دیگر هم‌تیمی‌هایش را پیدا نکرده است. 
این بازیکن از زمان پیوستن به چلسی از لستر در سال 2016 عملکرد درخشانی را در استمفوردبریج به نمایش گذاشته و همیشه یکی از مهره‌های کلیدی این تیم بوده است اما شرایط در فصل گذشته کمی متفاوت پیش رفت. 
کانته با مصدومیت‌های متعددی روبرو شد که باعث شد در دیدارهای مهمی غایب باشد و در نهایت تنها 42 بازی در تمامی رقابت‌ها برای تیمش انجام داد و غیبت فعلی او در تور آمریکا نیز باعث شده که فرصت آماده‌سازی درست را نداشته باشد. 

1702221
توخل، درباره شرایط این بازیکن به خبرنگاران گفت:« انگولو کانته می‌داند که پیش فصل چه اهمیتی دارد و این اهمیت برای او بیشتر است چون به ما این فرصت را می‌داد که به صورت انفرادی  روی بدنسازی‌اش کار کنیم. این بازیکن حالا مربیانی در لندن دارد که از او مراقبت می‌کنند و با تیم زیر 23 ساله‌ها و زیر 19 ساله‌ها کار می‌کند.»
این مربی آلمانی درباره این شرایط به کانته هشدار داد و اضافه کرد:« ما نیاز داریم که او دقایق بیشتری در زمین حضور داشته باشد. او یکی از بازیکنان کلیدی ماست و بازیکنان کلیدی باید در زمین حاضر باشند، اگر او موفق به بازی برای ما و همراهی ما نباشد پس دیگر بازیکن کلیدی نیست و جایی در ترکیب ندارد. ما کسی را مقصر و متهم نمی‌کنیم. این تصمیم شخصی اوست اما حالا این شرایط به ضرر تیم شده است.»

دیدگاه‌ها