کد خبر : 1833759 | 25 تیر 1401 ساعت 12:29 | 11.7K بازدید | 1 دیدگاه

واکسن کار دست سیتی داد؛ غیبت ستاره‌ها در تور آمریکا

خودداری بازیکنان از دریافت واکسن کرونا برای منچسترسیتی هم دردسرساز شده است.

واکسن کار دست سیتی داد؛ غیبت ستاره‌ها در تور آمریکا

به گزارش "ورزش سه"، بحث عدم دریافت واکسن کرونا توسط بعضی از بازیکنان حاضر در لیگ برتر انگلیس به موضوع مهمی تبدیل شده است. 
پیش از این چلسی به دلیل شرایط انگولو کانته و روبن لوفتوس چک و عدم تزریق واکسن کرونا توسط این دو بازیکن موفق به استفاده از آنها در اردوی تمرینی پیش فصل در آمریکا نشده بود. 
حالا مشخص شده که سیتی هم به دلیلی مشابه نتوانسته ایلکای گوندوغان، فیل فودن و جان استونز را با خودش به تور آمریکا ببرد. 
این بازیکنان به همراه سایر شاگردان پپ گواردیولا در این تور حاضر نیستند و در بازی دوستانه و تدارکاتی برابر بایرن مونیخ که قرار است چهارشنبه برگزار شود نیز تیم‌شان را همراهی نخواهند کرد. 

1708168


قرار است این سه بازیکن به همراه تیم زیر 23 ساله‌های سیتی به یکی از کشورهای اروپایی که قرار است تور پیش فصل این تیم در آن برگزار شود سفر کنند تا تمرینات‌شان را در آستانه آغاز لیگ برتر ادامه دهند. 
این در حالی است که کریستال پالاس نیز با مشکلی مشابه روبرو شده است و تنها 10 بازیکن این تیم مجوز حضور در تور پیش فصل استرالیا و سنگاپور را دریافت کردند. 
ساعاتی پیش دیلی میل مدعی شده بود که معضل عدم دریافت واکسن از سوی بعضی از بازیکنان ممکن است برای تیم ملی انگلیس در جام جهانی 2022 قطر دردسرساز شود و گرت ساوت‌گیت موفق به استفاده از آنها در دیدار اول برابر ایران نشود چون بر اساس قوانین این کشور، بازیکنانی که واکسن کرونا دریافت نکرده باشند باید پنج روز قرنطینه شوند.

دیدگاه‌ها