کد خبر : 1833765 | 25 تیر 1401 ساعت 12:45 | 29.9K بازدید | 3 دیدگاه

با فروش دی‌لیخت؛ ستاره اسپانیایی به یووه برمی‌گردد

یوونتوس قصد دارد برای به خرید آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی، از اتلتیکو مادرید اقدام کند.

با فروش دی‌لیخت؛ ستاره اسپانیایی به یووه برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، موراتا دو فصل را به صورت قرضی در یوونتوس سپری کرد و امیدوار بود که بتواند به حضور در این تیم ادامه دهد. 
قرارداد انتقال قرضی او از اتلتیکو مادرید به یوونتوس دارای بند خرید 20 میلیون یورویی بود اما یووه پس از پایان مهلت این قرارداد در شرایط مالی خوبی نبود که بتواند چنین هزینه‌ای برای جذب این بازیکن انجام دهد. 
از سوی دیگر، مذاکرات برای کاهش مبلغ مدنظر اتلتیکو برای فروش این ملی‌پوش اسپانیایی نیز جواب نداد و آنها حاضر به پذیرش این پیشنهاد نشدند تا او بار دیگر به واندا مترو پولیتانو برگردد. 
اما به نظر می‌رسد که علاقه بایرن مونیخ به جذب ماتیس دی‌لیخت شرایط را عوض کرده و شاید تاثیر مستقیمی روی بازگشت موراتا به تورین داشته باشد. 

1679809


بایرن قصد دارد مبلغ هنگفتی را برای جذب این مدافع هلندی هزینه کند. مبلغ مدنظر یوونتوس 90 میلیون یورو است و پیشنهاد فعلی بایرن بین 60 تا 70 میلیون یورو است اما اگر توافق نهایی در این مورد صورت بگیرد، دست یوونتوس برای جذب بازیکنان جدید باز خواهد شد. 
آنها پیش از این آنخل دی‌ماریا و پل پوگبا را در این پنجره تابستانی به خدمت گرفته بودند که هر دو بازیکن آزاد به حساب می‌آمدند و حالا به دنبال جذب موراتا هستند. 
مکس آلگری علاقه زیادی به حضور این بازیکن در ترکیب تیمش برای فصل آینده داشت و معتقد است که این ستاره سابق رئال مادرید می‌تواند مکمل خوبی برای دوشان ولاهوویچ در خط حمله باشد. 
حالا باید دید که آیا توافق نهایی بر سر فروش دی‌لیخت با بایرن مونیخ حاصل خواهد شد یا خیر، موضوعی که تاثیر مستقیم روی روند انتقال موراتا به تورین خواهد داشت.

دیدگاه‌ها