کد خبر : 1833773 | 25 تیر 1401 ساعت 13:12 | 5.8K بازدید | 4 دیدگاه

سجادی: مربی داخلی یا خارجی؟ نظرها متفاوت است

حمیدرضا سجادی می‌گوید که جلسه مهمی را امروز با میرشاد ماجدی خواهد داشت.

سجادی: مربی داخلی یا خارجی؟ نظرها متفاوت است

به گزارش "ورزش سه"، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه افتتاحیه شبکه رادیویی ورزش زنان گفتگویی ایستاده را با خبرنگاران انجام داد و در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال اظهار داشت: من بعد از این جلسه بلافاصله با آقای میرشاد ماجدی، سرپرست محترم فدراسیون، جلسه خواهم داشت. بعد هم شورای معاونین را خواهم داشت. اولویت بندی اینطوری بود که اول در خدمت میرشاد ماجدی باشم که مطالعاتی کردند و جلساتی گذاشتند و قرار است با هم صحبت کنیم. ما یک وظیفه حمایتی، نظارتی، کنترلی و حاکمیتی داریم که در راستای وظایفمان همیشه عرض کردم که  ما در صحنه کنار تیم ملی هستیم و کمک می‌کنیم.

وی افزود: من از دولت برای کمک‌های بیشتر خواهش کردم. ما آمادگی لازم را داریم تا هرگونه حمایت مادی و معنوی از تصمیمات فدراسیون را انجام دهیم و کنار تیم ملی و فدراسیون باشیم. اما نه تنها در فوتبال بلکه در سایر رشته‌های ورزشی، صلاح نیست دستگاه وزارت ورزش و جوانان، دخالت فنی داشته باشد. حتی در رشته خود من دوومیدانی من به خودم اجازه دخالت در مسائل فنی را نمی‌دهم، چون رییس و هیئت رئیسه دارد و معمولا ما به نگاه فنی آنها احترام می‌گذاریم.

او در خصوص انتخاب سرمربی خارجی و داخلی و توصیه از بالا برای انتخاب مربی ایرانی توضیح داد: دیدگاه‌های مختلف این روزها خیلی مطرح می‌شود. عده‌ای می‌گویند کادرفنی داخلی و خارجی و در این بین مطالب مختلفی هم منتشر می‌شود و به فضای رسانه‌ای می‌آید و عده‌ای از سر دلسوزی مطالبی عنوان می‌کنند. همه این مطالب بررسی می‌شود. نهایتا در فدراسیون، یکی کمیته فنی و مباحث فنی فدراسیون است که دیدگاه خود را محرمانه و مکتوب فرستاد و یکی هم هیئت رئیسه فدراسیون است. آقای ماجدی در اینباره صحبت خواهند کرد. بنابراین این دو دیدگاه وجود دارد و خواهند آمد و صحبت خواهیم کرد.

1727695

سجادی در مورد حقوق 150 هزار تومانی عطایی سرمربی والیبال گفت: از لحاظ اعداد و ارقام نمی‌دانم اما آقای عطایی برادر بزرگوار و متخصص و دوست خوب ما هستند، ارادت دارم خدمتشان و مراحل رشد ایشان را می‌‎دانیم و الان با شایستگی در تیم ملی هستند. فکر کنم آحاد مردم از کیفیت والیبال راضی بودند و همین که دیدیم مسئولان به ما تبریک می‌گفتند، خستگی من در می‌رفت. از زحمات آقای داورزنی رییس فدراسیون هم تشکر می‌کنم.

سجادی راجع به اولتیماتوم به فدراسیون برای مشخص شدن وضعیت سرمربی اظهار داشت: الان توضیح دادم، امروز من یک جلسه مهم با آقای ماجدی دارم و باید ببینیم در این جلسه چه خواهد شد.

دیدگاه‌ها