کد خبر : 1833805 | 25 تیر 1401 ساعت 15:28 | 25.5K بازدید | 6 دیدگاه

سویا مقصد بعدی؟

فداکاری هافبک سابق رئال به خاطر لیگ قهرمانان

ایسکو پس از جدایی از رئال می خواهد در تیمی بازی کند که در لیگ قهرمانان باشد ولی برای این مهم باید از دستمزد بالا صرفنظر کند.

فداکاری هافبک سابق رئال به خاطر لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، دوران هشت ساله حضور ایسکو در ترکیب رئال مادرید در پایان فصل گذشته به اتمام رسید و این باشگاه پرافتخار تمایلی به تمدید قرارداد با هافبک خلاق خود نشان نداد. بازگشت کارلو آنچلوتی به نیمکت رئال مادرید نیز اثربخش نبود و ایسکو اغلب مسابقات فصل گذشته این تیم را از روی نیمکت تماشا کرد. در نهایت رئال مادرید تمایلی به تمدید قرارداد با ایسکو نشان نداد تا کار این بازیکن در برنابئو به پایان برسد.

1727383

ایسکو این روزها به دنبال مقصد بعدی خود است ولی هنوز به نتیجه نهایی نرسیده و باید دید انتخاب نهایی او کدام تیم خواهد بود. در حالی که از سویا به عنوان تیم فصل بعد ایسکو نام برده می شود ولی آاس امروز نوشت که هنوز چیزی قطعی نشده است.

1676136

ایسکو اخیرا پیشنهاد خوبی از رم دریافت کرد ولی به دلیل عدم حضور جالوروسی در لیگ قهرمانان حاضر به قبول آن نشد. رم دستمزد 4 میلیون یورو خالص به ایسکو پیشنهاد داده بود. نیوکاسل و گالاتاسرای حتی دستمزد بیشتری می دادند و از قطر نیز یک باشگاه دستمزد 10 تا 15 میلیون یورویی به وی پیشنهاد داد که همگی رد شدند. ایسکو می خواهد در لیگ قهرمانان بازی کند ولی برای آن باید بهای سنگینی بپردازد. 

1727731

سویا تنها گزینه چمپیونزلیگی ایسکو است ولی تنها به وی 2 میلیون یورو دستمزد خواهد داد. مونچی، مدیر ورزشی سویا ضمن تایید علاقه به جذب ایسکو گفت که هنوز برای رسیدن به توافق نهایی راه درازی در پیش است چون توقعات مالی دو طرف یکسان نیست. ایسکو از بتیس، دیگر باشگاه شهر سویل نیز پیشنهاد دارد ولی هم دستمزد بتیسی ها بسیار پایین است و هم اینکه در لیگ اروپا حضور دارد.

دیدگاه‌ها