کد خبر : 1833820 | 25 تیر 1401 ساعت 16:24 | 47K بازدید | 9 دیدگاه

کوبو پس از لوکا یوویچ

جدایی رایگان یک بازیکن دیگر از رئال مادرید

تاکفوسا کوبوی ژاپنی به شکل رایگان از رئال مادرید به سوسیداد خواهد رفت.

جدایی رایگان یک بازیکن دیگر از رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، تاکفوسا کوبو که محصول آکادمی فوتبال بارسلوناست، در سال 2019به رئال مادرید پیوست. رئال برای جذب کوبو از اف سی توکیو یک میلیون یورو هزینه کرد و سپس او را به مایورکا قرض داد.

1727702

 در سه سال گذشته او به شکل قرضی برای مایورکا، ویارئال و ختافه بازی کرده بود و به دلیل پر بودن سهمیه بازیکنان غیراروپایی در رئال، جایی برای وی در فهرست تیم اول نبود. رئال بازهم قصد انتقال قرضی او را داشت ولی به این شکل فقط تیم هایی پایین جدول لالیگا خواهان کوبو بودند در حالی که برای ستاره ژاپنی پیشنهادی از سوسیداد هم رسیده بود. سوسیداد تمایلی برای جذب قرضی کوبو نداشت و پس از مذاکرات متعدد در یک ماه گذشته رئال رضایت داد که کوبو به شکل رایگان راهی سوسیداد شود ولی 50 درصد رقم فروش احتمالی او در آینده را دریافت خواهد کرد. هفته گذشته رئال لوکا یوویچ را نیز به همین شکل در اختیار فیورنتینا قرار داد.

1559074

 قرارداد کوبو تا 2027 خواهد بود و در این مدت رئال هر تابستان می تواند با پرداخت 5 میلیون یورو او را دوباره به خدمت بگیرد. رئال خوشبین است کوبو نیز مثل مارتین اودگارد در سوسیداد بدرخشد. ستاره نروژی با درخشش در سوسیداد بود که به رئال مادرید بازگشت هرچند در نهایت با 40 میلیون یورو راهی آرسنال شد.

دیدگاه‌ها