کد خبر : 1833831 | 25 تیر 1401 ساعت 16:52 | 7.7K بازدید | 2 دیدگاه

کاپلو:

پوگبا و دی‌ماریا خریدهایی عالی برای یووه هستند

فابیو کاپلو، سرمربی سابق یوونتوس، معتقد است که پل پوگبا و آنخل دی ماریا می توانند کمک زیادی به تیم ماسیمیلیانو آلگری بکنند.

پوگبا و دی‌ماریا خریدهایی عالی برای یووه هستند

به گزارش "ورزش سه"، یووه بعد از یک فصل نسبتا ناامید کننده که با مصدومیت فدریکو کیه‌زا و عدم تطبیق کامل دوشان ولاهوویچ همراه بود، در این تابستان این دو بازیکن باتجربه و خلاق را با انتقال‌هایی آزاد به خدمت گرفت.
اکنون کاپلو در گفتگو با لااستامپا اعلام کرد که این دو بازیکن می‌توانند در فصل پیش رو در ترکیب بیانکونری بسیار تاثیر گذار باشند.
او گفت:" خریدهایی عالی؛ آنها می‌توانند کیفیت و شخصیت به تیم اضافه کنند. آنها می توانند چیزهای بیشتری به بازی تیم بدهند. من همیشه بازیکنان آرژانتینی را خیلی دوست داشتم. او تکنیک دارد و قدرت دریبل زنی. حضور او برای ولاهوویچ ایده‌آل است.

1726131

و پوگبا علاوه بر قدرت، دید فوق العاده ای در بازی دارد."
انتظار می رود یووه تا پیش از پایان بازار نقل و انتقالات خریدهای دیگری هم داشته باشد؛ به ویژه اینکه پیوستن ماتیس دی‌لیخت به بایرن تقریبا قطعی است.
یوونتوس فصل گذشته در سری A به رتبه چهارم رسید و توانست مجوز حضور در رقابت های فصل بعد لیگ قهرمانان را به دست بیاورد. اما مطمئنا هواداران این تیم برای فصل پیش رو به چیزی کمتر از قهرمانی رضایت نخواهند داد.
 

دیدگاه‌ها