کد خبر : 1833839 | 25 تیر 1401 ساعت 17:36 | 38.1K بازدید | 17 دیدگاه

با رفتن لواندوفسکی؛ بایرن به دنبال خرید بزرگ تابستانی

بعد از فروش رابرت لواندوفسکی به بارسلونا، بایرن مونیخ از نظر مالی می‌تواند پیشنهادی حدود 100 میلیون برای ماتیس دی لیخت ارسال کند.

با رفتن لواندوفسکی؛ بایرن به دنبال خرید بزرگ تابستانی

به گزارش "ورزش سه"، جنجال هفته‌های اخیر فوتبال آلمان رو به اتمام است و رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ فاصله‌ای تا جدایی از این تیم و انتقال به لالیگا ندارد. حالا که بایرن مونیخ و بارسلونا درباره جزئیات انتقال روبرت لواندوفسکی به توافق رسیده‌اند، این باشگاه آلمانی می‌تواند جدی‌تر برای جذب ماتیس دی لیخت، مدافع هلندی و 23 ساله یوونتوس در هفته‌های پیش رو اقدام کند. 

1704569

به نظر می‌رسد خود این بازیکن آماده تجربه جهش بعدی دوران حرفه‌ای خود بوده و برای انتقال به بایرن مونیخ چراغ سبز نشان داده است. احتمالا باشگاه بایرن مونیخ رقمی در مجموع حدود 50 میلیون یورو از فروش لواندوفسکی به بارسلونا درآمد خواهد داشت و این‌گونه از منابع مالی کافی برای بستن قرارداد با دی لیخت برخوردار می‌شود. در چند روز گذشته، باشگاه بایرن مونیخ به یوونتوس رقم 60 میلیون یورو به اضافه 10 میلیون پاداش برای جذب مدافع سابق آژاکس را پیشنهاد داده، اما بیانکونری این ارقام را بسیار پایین ارزیابی کرده و تاکید به رسیدن پیشنهاد تا حدود 100 میلیون یورو کرده است. 

حالا و با قطعی شدن جدایی لواندوفسکی، بایرن می‌تواند به‌زودی پیشنهاد بهتری برای یوونتوس ارسال کرده و این رقم احتمالا با قیمت 80 میلیون یورویی به اضافه پاداش برابری می‌کند. بایرن مونیخ پیش از این با خود ماتیس دی لیخت به توافق رسیده و به نظر فاصله چندانی تا نهایی کردن این انتقال ندارد.

دیدگاه‌ها