کد خبر : 1833851 | 25 تیر 1401 ساعت 19:20 | 28.7K بازدید | 8 دیدگاه

درگیری بازیکنان در بازی دوستانه تاتنهام-سویا(عکس)

در جریان تساوی 1-1 تاتنهام و سویا در دیدار دوستانه امروز، درگیری بازیکنان دو تیم در این مسابقه تدارکاتی در نوع خود جالب توجه بود.

درگیری بازیکنان در بازی دوستانه تاتنهام-سویا(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام و سویا که خود را برای فصل آینده آماده می‌کنند امروز در کره جنوبی به مصاف هم رفتند. دیداری که با تساوی 1-1 به پایان رسید. هری کین ابتدا تاتنهام را پیش انداخت ولی ایوان راکیتیچ کار را برای تیم اسپانیایی به تساوی کشاند.

در جریان این دیدار که در استادیوم جام جهانی سوون در کره جنوبی برگزار شد، هری کین ابتدا در دقیقه 50 دروازه سویا را باز کرد. اما چهارده دقیقه بعد ایوان راکیتیچ با یک ضربه تماشایی کار را به تساوی کشاند.

به نظر می‌رسید بازیکنان دو تیم، دیدار تدارکاتی پیش‌فصل خود را بسیار جدی گرفته‌اند. تا جایی که در یک لحظه از مسابقه بازیکنان دو تیم با هم درگیر شدند.

1727779

نکته جالب در این درگیری که مورد توجه تاتنهامی‌ها قرار گرفت نقش اریک لاملا در جریان صحنه‌های پرتنش بین بازیکنان دو تیم بود. اریک لاملا که پیش از پیوستن به سویا سابقه بازی در تاتنهام را دارد وقتی دید بازیکنان تیم فعلی و تیم سابقش در حال درگیر شدن هستند سعی کرد مانع از ادامه پیدا کردن درگیری‌ها بشود.

اریک لاملا، بازیکن آرژانتینی سویا، در این صحنه‌ها آنطور که انتظار می‌رفت مثل دیگر بازیکنان سویا خود را در تقابل با تاتنهامی‌ها نمی‌دید و سعی می‌کرد دعوا را فیصله بدهد.

در انتهای بازی هم لاملا به سراغ چندین نفر از دوستان و همبازی‌های سابقش در تاتنهام رفت و با آنها خوش و بش کرد.

1727780

دیدگاه‌ها