کد خبر : 1833855 | 25 تیر 1401 ساعت 20:00 | 23K بازدید | 4 دیدگاه

شادی آکروباتیک کین بعد از اولین گلزنی پیش‌فصل(عکس)

هری کین، مهاجم اول تاتنهام، در جریان تساوی 1-1 امروز مقابل سویا تنها گل تیمش را به ثمر رساند و خوشحالی بعد از گل آکروباتیکی به نمایش گذاشت.

شادی آکروباتیک کین بعد از اولین گلزنی پیش‌فصل(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام و سویا که برای پشت سر گذاشتن یک تور آسیایی در کره جنوبی به سر می‌برند در یک بازی دوستانه به مصاف هم رفتند. مسابقه‌ای که در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید.

 دیدار دو تیم در ورزشگاه جام جهانی سوون برگزار شد. حضور 43هزار تماشاچی برای تماشای این بازی دوستانه در نوع خود جالب توجه بود، هر چند بیشتر آنها برای تماشای بازی ستاره اهل کشورشان، سون هیونگ مین، به ورزشگاه آمده بودند.

1727782

نیمه اول بازی با تساوی بدون گل تمام شد. در نیمه دوم تاتنهامی‌ها بودند که بازی را هجومی آغاز کرده و تنها بعد از 5 دقیقه توسط گلزن اول‌شان، هری کین، به گل رسیدند.

در دقیقه 50 سون در موقعیتی مناسب صاحب توپ شد، چرخید و با اینکه نتوانست تعادلش را حفظ کند توپ را به هری کین رساند. کاپیتان تیم ملی انگلیس هم بدون اشتباه توپ را وارد دروازه سویا کرد.

اما خوشحالی هری کین بعد از به ثمر رساندن اولین گل خود برای تاتنهام در اولین بازی رسمی اردوی آمادگی پیش‌فصل در نوع خود جالب توجه بود.

1727781

کاپیتان تیم ملی انگلیس و ستاره اول تاتنهام بعد از این گلزنی حرکتی آکروباتیک به نمایش گذاشت تا نشان دهد درحالی‌که چند ماه به جام جهانی باقی مانده برای این فصل و حضور در جام جهانی تا چه حد باانگیزه است.

دیدگاه‌ها