کد خبر : 1833872 | 25 تیر 1401 ساعت 22:42 | 5.9K بازدید | 3 دیدگاه

توخل: در اردوی پیش‌فصل، نتایج اهمیتی ندارد

توماس توخل، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار تدارکاتی فردا مقابل کلوب آمه‌ریکای مکزیک، از وضعیت تیمش در اردوی پیش‌فصل گفت.

توخل: در اردوی پیش‌فصل، نتایج اهمیتی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، اردوی پیش‌فصل چلسی فردا در ایالات متحده و در شهر لاس‌وگاس، با بازی دوستانه مقابل تیم مکزیکی کلوب آمه‌ریکا آغاز می‌شود. درحالی‌که تنها سه هفته به شروع فصل جدید باقی مانده، چلسی برای آماده‌سازی هر چه بیشتر، در تور آمریکا به سر می‌برد.

1727804

کلوب آمه‌ریکا در حال حاضر در حال رقابت در لیگ است چرا که لیگ مکزیک سه هفته خود را پشت سر گذاشته. بازی با این تیم سرسخت مکزیکی برای شاگردان توماس توخل، چه از نظر بدنی و چه از نظر تاکتیکی، چالش خوبی خواهد بود.

سرمربی چلسی در آستانه اولین بازی دوستانه تیمش گفت نگران نتیجه مسابقه نیست بلکه برای او عملکرد تیم اهمیت دارد.

1727805

توخل در مصاحبه مطبوعاتی پیش از بازی فردا گفت:"علاقه من به فوتبال مکزیک به‌خاطر علاقه‌ای است که به چند نفر از بازیکنان بزرگ مکزیکی دارم. در بوندس‌لیگا بازیکنان زیادی از مکزیک حضور داشتند که برای خودشان به ستاره‌های بزرگ تبدیل شدند. بنابراین، ما می‌دانیم بازیکنان مکزیکی از نظر فردی چقدر باکیفیت هستند و با چه شور و شوقی فوتبال می‌کنند.

راستش را بخواهید من لیگ مکزیک را خیلی دقیق بررسی نکرده‌ام اما در حال حاضر ما مشغول آنالیز کردن حریف فردایمان هستیم. در این مرحله از پیش‌‌فصل تمرکز ما این است که بازیکنان‌مان را با شرایط مسابقه مواجه کنیم.

کلوب آمه‌ریکا سه هفته است در لیگ مکزیک بازی می‌کند و شرایط بدنی ایده‌آلی دارد. ما انتظار یک بازی سخت و دشوار را داریم. نتیجه این بازی مهم نیست. برای ما بیشتر از هر چیزی عملکرد تیم اهمیت دارد".

دیدگاه‌ها