کد خبر : 1833878 | 25 تیر 1401 ساعت 23:37 | 95K بازدید | 12 دیدگاه

نقش آنا لواندوفسکی در موفقیت رابرت

پشت صحنه موفقیت خرید بزرگ بارسلونا

بعد از قطعی شدن انتقال رابرت لواندوفسکی به بارسلونا، روزنامه مارکا در گزارشی به بررسی نکاتی از زندگی خصوصی این ستاره لهستانی پرداخت.

پشت صحنه موفقیت خرید بزرگ بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی بعد از چند هفته پرتنش و دراماتیک، سرانجام به هدف خود رسید و رسما شهر مونیخ را ترک کرد تا راهی کاتالونیا شود تا پیراهن آبی- اناری بارسلونا را به تن کند. اما درخشش مهاجم گلزن لهستانی در زمین فوتبال، عقبه‌ای دارد که به زندگی شخصی او برمی‌گردد.

ستاره 34ساله لهستانی زندگی‌ای بسیار منظم و برنامه‌ریزی‌شده دارد. او چند سال پیش برای رسیدن به عملکرد بدنی بهتر تصمیم گرفت رژیم غذایی‌اش را اساسا تغییر بدهد. تغییری که با مشاوره متخصصین ورزشی و تغذیه انجام شد و نتایج عملکرد لوا نشان داد این تغییر واقعا مثمر ثمر بوده است. لواندوفسکی بعد از این تغییر در 7 سال اخیر در هر فصل بیشتر از 40 گل به ثمر رسانده است.

1727541

رژیم غذایی عجیب لواندوفسکی، نوعی خاص از رژیم غذایی است که به آن رژیم برعکس گفته می‌شود. در این برنامه غذایی، غذاهایی که معمولا در انتهای هر وعده خورده می‌شود به ابتدای وعده منتقل می‌شود.

لواندوفسکی ابتدا وعده غذایی‌اش را با خوردن دسر شروع می‌کند. دسر مورد علاقه او شکلات صد در صد کاکائو است. بعد از آن نوبت به وعده اصلی می‌رسد که گوشت قرمز یا ماهی است. وعده غذایی او سپس با سوپ یا سالاد به پایان می‌رسد. لواندوفسکی بر اساس این رژیم جدید، هر روز به‌عنوان صبحانه، ماهی تن می‌خورد و هیچ غذای حاوی گلوتن و لاکتوز در رژیم او دیده نمی‌شود.

همسر رابرت، آنا، نقش مهمی در موفقیت او دارد. آنا فارغ‌التحصیل رشته تربیت بدنی است و به‌عنوان متخصص تغذیه فعالیت می‌کند. همسر لواندوفسکی در گذشته کاراته‌کا بوده و این روزها بیزنس تغذیه و فیتنس خود را مدیریت می‌کند. آنا کانال یوتیوب پربیننده‌ای هم دارد. این زوج گاهی تصاویری از تمرین‌های ورزشی خود در کنار هم را منتشر می‌کنند.

برند RL9
لواندوفسکی علاوه‌بر درخشش در زمین فوتبال، در خارج از مستطیل سبز هم برای تبلیغ خود تلاش می‌کند.

رسانه‌های آلمانی چند ماه پیش گزارشی مفصل منتشر کردند که نشان می‌داد درخشش لواندوفسکی در بایرن مونیخ برای او فرصتی مهیا کرده که وارد دنیای کسب و کار شود و با استفاده از شهرتش، در چند حوزه به تجارت و فعالیت بازرگانی مشغول شود.

1727807

لواندوفسکی مالک یک برند لباس و پوشاک ورزشی است. برند RL9 که مالکیتش در اختیار لواندوفسکی است طراحی لباس کاروان لهستان در المپیک اخیر را به عهده داشت.

ستاره فوتبال لهستان به غیر از این، به‌عنوان سفیر چند برند مد و لباس و چندین شرکت بزرگ فناوری فعالیت می‌کند.

دیدگاه‌ها