کد خبر : 1833899 | 26 تیر 1401 ساعت 09:36 | 11.2K بازدید | 4 دیدگاه

خشم هواداران یووه: بایرن درباره دی‌لیخت حرف نزند!

هواداران یوونتوس از اظهارات مدیران بایرن درباره ماتیس دی‌لیخت، مدافع هلندی، به هیچ وجه راضی نیستند.

خشم هواداران یووه: بایرن درباره دی‌لیخت حرف نزند!

به گزارش "ورزش سه"، بحث جدایی دی‌لیخت از یوونتوس از ابتدای فصل جاری مطرح شده و نام باشگاه‌های بسیاری در کنار نام این بازیکن به گوش رسیده است. 
در ابتدا گفته می‌شد که چلسی قصد دارد به صورت جدی برای جذب او اقدام کند اما پیشنهاد هنگفت بایرن مونیخ باعث شد که این تیم از کورس رقابت خارج شود. 
بایرن در طی چند روز گذشته و با سفر حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی این باشگاه، به تورین جلساتی را با مدیران یوونتوس و همچنین رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه این بازیکن، برگزار کرده است تا مذاکراتی را برای انتقال او به مونیخ انجام دهد. 
این باشگاه آلمانی روز گذشته مراسم معارفه بازیکنانش به هواداران برای فصل جدید را برگزار کرد و هم اولیور کان و هم صالح حمیدزیچ مذاکرات برای جذب دی‌لیخت را تایید کردند. 

1725871


کان به اسکای اسپورت گفت:«ما مذاکراتی داشتیم و این بازیکن هم می‌خواهد به بایرن مونیخ بیاید. ما باید مذاکرات بیشتری انجام دهیم و پس از آن ببینیم که شرایط برای ما به چه شکلی پیش خواهد رفت.»
این در حالی است که مدیر ورزشی بایرن نیز مدعی شد که برگزاری جلسات متعدد در تورین بر کسی پوشیده نیست و همه از آن خبر دارند و قرار است مذاکرات بیشتری نیز انجام شود. 
این رفتار و اظهارات مطرح شده از سوی مدیران بایرن درباره این مدافع هلندی باعث خشم و ناراحتی هواداران یوونتوس شد. خصوصا که پیشنهاد مطرح شده از سوی این باشگاه 60 میلیون یورو است و فاصله زیادی با 90 میلیون یوروی مدنظر این باشگاه ایتالیایی دارد. 
یکی از آنها نوشت:« کان فکر می‌کند کیست؟ چرا درباره بازیکنی که به صورت رسمی با باشگاه دیگری قرارداد دارد صحبت می‌کند؟ یووه باید واکنش نشان دهد اما این اتفاق رخ نخواهد داد. ما فاصله زیادی با یک باشگاه درجه یک داریم.»

دیدگاه‌ها