کد خبر : 1833900 | 26 تیر 1401 ساعت 09:50 | 27.4K بازدید | 3 دیدگاه

تماس مورینیو با ستاره آرژانتینی: به رم بیا!

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، با پائولو دیبالا صحبت کرده تا او را برای پیوستن به این باشگاه متقاعد کند.

تماس مورینیو با ستاره آرژانتینی: به رم بیا!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دیبالا با یوونتوس پس از پایان فصل گذشته به اتمام رسید و او به عنوان بازیکن آزاد از این باشگاه جدا شد. 
در حالی که بسیاری معتقد بودند این بازیکن بلافاصله قراردادی را با اینتر امضا کرده و پیراهن این تیم را به تن خواهد کرد اما هنوز این اتفاق رخ نداده و او در حال بررسی شرایطی است. 
بازگشت روملو لوکاکو از چلسی به جمع بازیکنان نراتزوری باعث شد که کار برای این مهاجم آرژانتینی نیز دشوار شده و رقابت زیادی در خط حمله این تیم شکل بگیرد. 

1722614
اگر سیمونه اینزاگی واقعا خواهان حضور دیبالا در تیمش باشد، مدیران این باشگاه ابتدا باید برای فروش الکسیس سانچز اقدام کنند و پس از آن می‌توانند مهاجم دیگری را به خط حمله این تیم اضافه کنند. 
این وقفه باعث شد که رم و ناپولی نیز به جذب دیبالا امیدوار شده و مذاکراتی را برای جذب این بازیکن آغاز کنند. این در حالی است که بسیاری از منابع تاکید دارند بهترین پیشنهاد و بالاترین دستمزد در حال حاضر از سوی رم به او ارائه شده است. 
رسانه‌های ایتالیایی شب گذشته همچنین مدعی شدند که ژوزه مورینیو شخصا با دیبالا تماس گرفته است تا با او صحبت کند و این ستاره آرژانتینی را برای پیوستن به جالوروسی و همکاری در پروژه ورزشی مدنظر این مربی پرتغالی متقاعد کند. 
با این حال، عدم حضور این تیم در لیگ قهرمانان اهمیت بسیاری برای دیبالا دارد و همین باعث شده است تا او برای بررسی شرایط بهتر در ناپولی یا اینتر صبر کند.

دیدگاه‌ها