کد خبر : 1833922 | 26 تیر 1401 ساعت 11:55 | 29K بازدید | 1 دیدگاه

ماموریت رونی؛ نجات ستاره‌های درمانده یونایتد

وین رونی، سرمربی جدید دی سی یونایتد، در تلاش است تا به ستاره‌های منچستریونایتد که به مشکل خورده‌اند کمک کند.

ماموریت رونی؛ نجات ستاره‌های درمانده یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، رونی هفته گذشته به عنوان سرمربی جدید دی سی یونایتد انتخاب شد تا بار دیگر به لیگ فوتبال آمریکا برگردد. 
او پیش از این در سال‌های پایانی فوتبالش نیز در این لیگ حضور پیدا کرده و به مدت دو فصل در ترکیب همین تیم در شهر واشنگتن به میدان رفته بود. 
این سرمربی سابق دربی کانتی، به محض حضور در این باشگاه در حال بررسی شرایط جذب بازیکنانی است که برای موفقیت در این تیم به آنها نیاز دارد. روزنامه انگلیسی سان مدعی شده که او علاقه زیادی به همکاری با ستاره‌های یونایتد دارد که در این مدت به مشکل خورده‌اند. 
در حالی که نام بازیکنانی چون لوییس سوارز که پس از جدایی از اتلتیکو مادرید، حالا می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر باشگاهی بپیوندد در کنار نام دی سی یونایتد به گوش می‌خورد اما رونی بازیکنان دیگری را هم مدنظر قرار داده است. 

1380163
پیش از گفته شده بود که او امیدوار است بتواند آنتونی مارسیال را برای خط حمله تیمش به خدمت بگیرد اما این اقدام موفقیت‌آمیز نبود و او حالا در حال بررسی شرایط فیل جونز است. 
این بازیکن در طول چند فصل گذشته شرایط سختی را در اولدترافورد سپری کرده و با مصدومیت‌های متعدد از ابتدای فصل 20-2019 تا به حال تنها شش بار در ترکیب یونایتد در لیگ برتر به میدان رفته است. 
هیچ یک از مربیان این تیم در چند سال اخیر برای حضور این مدافع در ترکیب شیاطین سرخ به او اعتماد نکرده‌اند اما رونی همچنان به او باور دارد و قصد دارد این بازیکن را از شرایط سختش نجات دهد. 
جونز یک فصل دیگر با یونایتد قرارداد دارد اما در صورتی که رونی بتواند او را برای پیوستن به دی سی یونایتد راضی کند، مدیران این باشگاه مشکلی با جدایی او نخواهند داشت.

دیدگاه‌ها