کد خبر : 1833935 | 26 تیر 1401 ساعت 13:44 | 6.8K بازدید | 3 دیدگاه

کان: دی‌لیخت هم دوست دارد به بایرن بیاید

اولیور کان، مدیر اجرایی بایرن مونیخ، مدعی شده که ماتیس دی‌لیخت دوست دارد به این باشگاه بپیوندد.

کان: دی‌لیخت هم دوست دارد به بایرن بیاید

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ از چند روز قبل تلاش‌های جدی خود برای جذب دی‌لیخت از یوونتوس را آغاز کرده است. 
این مدافع هلندی از شرایطی که در یوونتوس دارد چندان راضی نیست و به دنبال تجربه جدیدی در فصل آینده است. او چند هفته قبل در مصاحبه‌ای از این که یووه توانایی حضور در کورس قهرمانی را ندارد ابراز ناراحتی کرده بود. 
پیش از این گفته می‌شود که چلسی قصد دارد او را برای تقویت خط دفاعی خود به خدمت بگیرد اما پیشنهاد هنگفت 60 میلیون یورویی بایرن برای جذب این بازیکن باعث شد که چلسی در نهایت به جذب کالیدو کولیبالی از ناپولی اکتفا کند. 

1719634
هرچند پیشنهاد بایرن با مبلغ 90 میلیون یورویی مدنظر یووه فاصله زیادی دارد اما حسن صالح حمیدزیچ در روزهای گذشته به تورین سفر کرد تا مذاکرات را به صورت رو در رو با مدیران یوونتوس پیش ببرد و ملاقاتی هم با رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه دی‌لیخت، داشته باشد. 
کان روز گذشته در گفتگو با Blickpunkt Sport در این باره اظهار داشت:« ما مذاکراتی داشتیم و این بازیکن دوست دارد به بایرن مونیخ ملحق شود. ما باید در این باره جلسات بیشتری با مدیران یووه داشته باشیم و پس از آن ببینیم که شرایط به چه شکلی پیش خواهد رفت.»
دی‌لیخت بند فسخی در قراردادش با یووه دارد که بیش از 115 میلیون یورو تخمین زده می‌شود اما این باشگاه حاضر است او را با 90 میلیون یورو به فروش برساند، هرچند چنین پیشنهادی از سوی بایرن هنوز به دست آنها نرسیده است.

دیدگاه‌ها