کد خبر : 1833939 | 26 تیر 1401 ساعت 14:08 | 40.8K بازدید | 28 دیدگاه

با هر مبلغی، برای هر مدتی!

چراغ سبز وزارت برای پرداخت قرارداد سرمربی تیم ملی

حمید سجادی از مساعدت وزارت ورزش در تامین هزینه‌های سرمربی تیم ملی خبر داد.

چراغ سبز وزارت برای پرداخت قرارداد سرمربی تیم ملی

به گزارش "ورزش سه" حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران مشهد صحبت‌های مهمی در خصوص نیمکت تیم ملی فوتبال مطرح کرد.
سجادی که دیروز جلسه‌ای با ماجدی برگزار کرده بود، در این رابطه گفت:"منتظر نظر فدراسیون هستیم. نظر فنی نمی‌دهیم، اما جلسه خوب و محرمانه‌ای روز گذشته با ماجدی، سرپرست فدراسیون داشتم و قرار بر این شد که امروز جلسه مشترکی میان کمیته فنی و هیات رییسه داشته‌ باشند. به تهران که برگردم، مجددا کسب اطلاع خواهم کرد."
سجادی با اعلام حمایت وزارت از تصمیم فدراسیون گفت:"به ماجدی اطمینان دادم که هر تصمیمی فدراسیون فوتبال بگیرد، وزارت ورزش و جوانان در کنار فدراسیون خواهد بود و حمایت می‌کند. چه گزینه نهایی خارجی باشد و چه داخلی، هر منابعی که لازم باشد با دستور دکتر رییسی، رییس جمهور در اختیار فدراسیون قرار خواهیم‌ داد."
وزیر ورزش و جوانان در خصوص ستاد جام جهانی هم گفت:"ستادی برای جام جهانی قطر داریم که مخبر، معاون رییس جمهور به عنوان رییس آن ستاد فعالیت می‌کند. از جنبه‌های مختلف در قطر قرار است موفق باشیم، یکی از این ابعاد حضور تیم ملی است که ان‌شاءالله نتایج خوبی کسب می‌کند. قرار است به قطر کمک کنیم و در کنارشان باشیم و همکاری‌های لازم را در حوزه‌های مختلف اجتماعی، ورزشی، اقتصادی و ... داشته‌باشیم. به جز آقای مخبر که رییس این ستاد است، من مسئول کمیته ورزش آن هستم. هر کجا چه در ستاد چه در هیات دولت، آقایان رییسی و مخبر بارها تاکید کرده‌اند که برای موفقیت و آمادگی تیم ملی فوتبال هر کمکی از دستمان برمی‌آید انجام دهیم."
اما مهم‌ترین بخش صحبت‌های وزیر به قول او در خصوص تامین هزینه‌های سرمربی بود:"مسائل فنی، مسائل داخلی فوتبال است. دیروز به ماجدی گفتم هر تصمیمی اعم از ابقای کادرفنی فعلی یا انتصاب مربی ایرانی یا خارجی بگیرند، هر هزینه‌ای که داشته‌ باشد، برای هر مدت و هر مبلغی، اگر حاصل کار کارشناسی و فنی باشد که حتما هم هست، ما در وزارت ورزش به این تصمیم احترام می‌گذاریم و از آن حمایت می‌کنیم."
سجادی در خصوص حمایت رئیس‌جمهور از تیم ملی هم گفت:"هیچ نقصانی در این خصوص وجود ندارد و آقای رییسی هم دستور داد هر تصمیمی نیاز است تا ضمن حفظ اتحاد تیم، بازیکنان با بهترین شرایط روحی و جسمانی به مسابقات جام جهانی بروند، اتخاذ شود."

دیدگاه‌ها