کد خبر : 1833952 | 26 تیر 1401 ساعت 15:29 | 41.5K بازدید | 19 دیدگاه

وفاداری خیابان دو طرفه است

دفاع قاطعانه اسطوره لیورپول از رونالدو

رابی فاولر، ستاره سابق لیورپول معتقد است انتقادات از رونالدو منصفانه نیستند.

دفاع قاطعانه اسطوره لیورپول از رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو غایب بزرگ تمرینات پیش فصل یونایتد است و با این تیم راهی تور آسیا هم نشد. فوق ستاره پرتغالی تابستان سال گذشته با دخالت سر الکس فرگوسن و چند بازیکن قدیمی منچستریونایتد به اولدترافورد بازگشت تا رهبر شیاطین سرخ باشد اما در عمل منچستری ها حتی سهمیه لیگ قهرمانان نیز کسب نکردند و چیزی نمانده بود به لیگ کنفرانس اروپا بروند. یونایتد فصل پیش رو در لیگ اروپا حاضر خواهد بود و این مهمترین دلیل اصرار به جدایی رونالدو است. این روزها دسته ای از هواداران یونایتد با زیر سوال بردن وفاداری رونالدو، او را سخت مورد انتقاد قرار می دهند.

1727929

رابی فاولر، اسطوره لیورپول در واکنش به این انتقادات و در ستون خود در نشریه میرر به دفاع از رونالدو پرداخت و نوشت:« رونالدو به سیبل انتقادات آتشین هواداران یونایتد تبدیل شده و این از نظر من غیرمنصفانه است. او بهترین گلزن تیمش با 24 گل بود و سهم خودش را ادا کرد. اینکه منچستر به یکباره و سریع از هم پاشید، به خاطر رونالدو نبود و او مقصر نیست. با این وجود برخی او را مقصر جلوه می دهند.»

1726083

فاولر ادامه داد:« رونالدو فوتبالیست مغروری است و لیگ قهرمانان تنها چیزی است که می شناسد. برای او بازی در لیگ اروپا هیجان انگیز نیست و برای بازی در این جام نبود که به یونایتد بازگشت. او را به بی وفایی متهم می کنند اما وفاداری یک خیابان دو طرفه است. از اینکه چنین بازیکنی را زیر سوال می برند، ناراحت می شوم. رونالدو در یونایتد شایسته بهتر از اینهاست.»

دیدگاه‌ها