کد خبر : 1833960 | 26 تیر 1401 ساعت 16:14 | 39.9K بازدید | 44 دیدگاه

گزارش آاس

مدعیان قهرمانی چمپیونزلیگ؛ رئال میان چهارتا نیست

قهرمان دور قبل چمپیونزلیگ در میان 4 مدعی اصلی قهرمانی لیگ قهرمانان فصل بعد نیست. این البته برای رئال مادرید اتفاقی جدید محسوب نمی شود.

مدعیان قهرمانی چمپیونزلیگ؛ رئال میان چهارتا نیست

به گزارش "ورزش سه"، هنوز بیش از یک ماه به قرعه کشی دور گروهی لیگ قهرمانان باقیمانده ولی از الان گمانه زنی ها در مورد تیم های مدعی قهرمانی این تورنمنت شروع شده است. فصل قبل رئال مادرید بر خلاف تمام پیش بینی ها و با ارائه به یادماندنی ترین بازی های ممکن، عنوان قهرمانی را کسب کرد. رئال با 14 قهرمانی اروپا، شکوه و عظمت خود را به رخ کشید اما باز هم برای فصل بعد نیز جزو 4 تیم مدعی قهرمانی قرار داده نمی شود.

1719800

طبق گزارش وبسایت "FiveThirtyEight" که در آاس بازتاب داده شده، در حال حاضر منچسترسیتی همراه با لیورپول، پی اس جی و بایرن، ۴ شانس اول قهرمانی محسوب می شوند و رئال مادرید در رده پنجم مشترک با چلسی قرار دارد. رئال سال گذشته نیز مدعی شماره 5 پس از سیتی، پی اس جی، لیورپول و چلسی بود ولی همه گمانه زنی ها را باطل کرد. فصل قبل بارسلونا با فاصله ای کم از رئال مدعی ششم بود ولی از دور گروهی نیز صعود نکرد با این حال پس از خریدهای جدید بدون شک بارسا را هم می توان جزو مدعیان بزرگ فصل بعد قلمداد کرد.

دیدگاه‌ها