کد خبر : 1833965 | 26 تیر 1401 ساعت 17:01 | 23.1K بازدید | 3 دیدگاه

دیبالا در راه پایتخت؛

تماس مورینیو؛ انتقال جنجالی به رم ختم می‌شود؟

اینتر دیگر تمایلی به توافق با پائولو دیبالا ندارد و باشگاه رم تبدیل به جدی ترین مشتری این ستاره 29 ساله و آرژانتینی شده است.

تماس مورینیو؛ انتقال جنجالی به رم ختم می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، زمانی‌که پائولو دیبالا پیشنهاد تمدید قرارداد یوونتوس را رد کرد، به نظر می رسید انتقال این بازیکن به اینتر و رقم خوردن این توافق جنجالی قطعی شده است. اما حالا نشریات ایتالیایی مدعی شدند نراتزوری دیگر تمایلی به خرید پائولو دیبالا ندارد و در حال حاضر تنها تیم پایتخت نشین رم به صورت جدی برای توافق با این بازیکن اقدام کرده است. 

1727943

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی جالوروسی، یک هفته پیش شخصا با این ستاره آرژانتینی تلفنی صحبت کرد و سعی کرد با تأکید بر جاه‌طلبی‌های رم و پروژه این تیم، پائولو دیبالا را متقاعد کند که به پایتخت ایتالیا نقل مکان کند. حتی سرمربی پرتغالی امیدوار بود دیبالا را برای اردوی پیش فصل خود که از فردا آغاز می شود در اختیار داشته باشد، اما به نظر می رسد مورینیو باید کمی بیشتر برای این انتقال صبر کند.
 

اما به هر حال ژوزه مورینیو تحت هر شرایطی پائولو دیبالا را برای فصل بعد در ترکیب تیمش، رم می‌خواهد و تیاگو پینتو، مدیر این تیم را تحت فشار قرار داده تا این انتقال را نهایی سازد. مدیران جالوروسی ظرف 24 ساعت آینده به طور رسمی پیشنهاد خود را به خورخه آنتون، مدیر برنامه این بازیکن ارائه خواهند کرد. به نظر می رسد رم دستمزدی 4.5 میلیون یورویی برای دیبالا در نظر گرفته که فاصله زیادی با پیشنهاد تقریبا هفت میلیون یورویی یوونتوس دارد. در صورت ناکامی در جذب پائولو دیبالا، آنها تلاش خود برای جذب جسی لینگارد یا ماریو پاسالیچ از آتالانتا را آغاز خواهند کرد.

دیدگاه‌ها