کد خبر : 1833966 | 26 تیر 1401 ساعت 17:05 | 46.6K بازدید | 22 دیدگاه

گزارش مارکا

بارسا توقف‌ناپذیر؛ حمله نهایی برای ستاره سویا

بارسلونا پس از نهایی شدن انتقال رابرت لواندوفسکی، حالا روی جذب جولز کنده، ستاره سویا تمرکز خواهد کرد.

بارسا توقف‌ناپذیر؛ حمله نهایی برای ستاره سویا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا روز گذشته انتقال رابرت لواندوفسکی از بایرن را نهایی کرد. او پس از فرانک کسیه و کریستنسن، سومین خرید باشگاه کاتالان است و البته نباید تمدید قرارداد با عثمان دمبله را نیز فراموش کرد.

1727913

بارسا حالا با تمام توان و انرژی به دنبال تقویت بیشتر خط دفاع خود خواهد رفت و هدف اصلی نیز جولز کنده است. بارسلونا اکنون در دفاع، جرارد پیکه، رونالد آرائوخو، اریک گارسیا، کریستنسن، اسکار مینگسا و ساموئل اومتیتی را در اختیار دارد اما مینگسا و اومتیتی در فهرست خروج قرار دارند و باید باشگاه را ترک کنند. هر دو بازیکن از فهرست تور آمریکای بارسلونا خارج شدند چرا که ژاوی روی انها حساب نمی کند.

1727912

مارکا امروز نوشت که بارسلونا پس از فروش 15 درصد دیگر از حق پخش بازی هایش که سود 400 میلیون یورویی را به همراه خواهد داشت، پیشنهاد رسمی خود را برای کنده به سویا ارائه می کند. مدافع فرانسوی سخت مورد علاقه ژاوی قرار دارد ولی مشکل اینجاست که پی اس جی و چلسی نیز با همه توان به دنبال راضی کردن کنده هستند. گفته می شد سیتی نیز به کنده علاقه دارد ولی به نظر در نهایت ناتان آکه را جذب خواهد کرد. 

1727908

بارسا، پی اس جی و چلسی، سه باشگاه خواهان مدافع ملی پوش سویا هستند و باشگاه اسپانیایی اخیرا تایید کرد که کنده درخواست جدایی داده و به دنبال بهترین راه حل برای او هستند. کنده با سویا راهی تور کره نشد و این روزها در آمریکا مشغول ریکاوری است. گفته می شود رقم نهایی انتقال بین 60 تا 70 میلیون یورو خواهد بود. بارسا همچنین نیم نگاهی به سزار آسپلیکوئتا و مارکوس آلونسو نیز دارد و پس از کنده به سراغ‌ آنها خواهد رفت.

دیدگاه‌ها