کد خبر : 1833990 | 26 تیر 1401 ساعت 19:22 | 10K بازدید | 7 دیدگاه

دژان ساویسویچ:

کاری که پیولی در میلان کرد شاهکار بود

دژان ساویسویچ، ستاره دهه 90 باشگاه میلان به تمجید از عملکرد استفانو پیولی، سرمربی موفق این تیم پرداخته است.

کاری که پیولی در میلان کرد شاهکار بود

به گزارش "ورزش سه"، گرچه اغلب هواداران روسونری امید چندانی به موفقیت استفانو پیولی روی نیمکت این باشگاه نداشتند، اما او در دو سال گذشته عملکرد درخشانی داشت و در نهایت امسال موفق شد بعد از 11 سال اسکودتو را برای میلان به ارمغان بیاورد. دژان ساویسویچ که سه دهه قبل یکی از ستاره‌های مهم ترکیب میلان بود، مدعی شد پیولی دست به شاهکاری بزرگ زده و بدون ستاره‌های نامدار موفق به قهرمان کردن روسونری در فصل گذشته شده است.

1723315

دژان ساویسویچ گفت: "شما نمی‌توانید میلان را فراموش کنید و من هنوز به این تیم علاقه دارم. من رئیس فدراسیون فوتبال مونته نگرو و البته هوادار میلان هستم. اما کمی کمتر از پسرم ولادو. او برای جشن قهرمانی به رجیو امیلیا رفت، در بین هواداران متعصب میلان عکس گرفت و در صفحه فیس بوک خود هم گذاشت. من ولادو را در تلویزیون دیدم و خیلی خوشحال شدم. 

اما به نظر من تمجید و ستایش این قهرمانی متعلق به استفانو پیولی، سرمربی میلان است. به نظر من استفانو پیولی حتی بهتر از سرمربیانی چون آریگو ساکی، فابیو کاپلو، آلبرتو زاکرونی، کارلو آنچلوتی و مکس آلگری عمل کردند. همه این سرمربیان در ترکیب خود ستاره‌ها و قهرمانان بزرگی در اختیار داشتند؛ بازیکنانی مانند رود گولیت، مارکو فان باستن، فرانکو بارسی، ژرژ وه‌آ، زوانمیر بوبان، آندری شوچنکو، کاکا، آندره پیرلو، کلارنس سیدورف، زلاتان ابراهیموویچ و ... اما استفانو پیولی تنها یک گروه از بازیکنان جوان داشت که با آنها کار کرده و به پیشرفت آنها کمک کرد. به همین دلیل او بزرگ‌ترین شاهکار را در میلان انجام داده است."

دیدگاه‌ها