کد خبر : 1833991 | 26 تیر 1401 ساعت 19:40 | 14.5K بازدید | 11 دیدگاه

رافا بنیتس:

کولیبالی در ناپولی خوب بود؛ در چلسی؟ فکر نکنم

رافا بنیتس، سرمربی سابق ناپولی، در مورد کالیدو کولیبالی به باشگاه چلسی هشدار داد و گفت مدافع سنگالی در لیگ برتر به اندازه ناپولی موفق نخواهد بود.

کولیبالی در ناپولی خوب بود؛ در چلسی؟ فکر نکنم

به گزارش "ورزش سه"، کالیدو کولیبالی، مدافع کارکشته سنگالی، امسال تابستان پس از کش و قوس‌های فراوان، از ناپولی به چلسی پیوست. اما مربی‌‌ای که از دوران حضورش در ناپولی، او را خوب می‌شناسد به باشگاه چلسی هشدار داده و می‌گوید کولیبالی در لیگ برتر به اندازه سری آ موفق نخواهد بود و چلسی خرید خوبی نکرده است.

1726863

رافا بنیتس، سرمربی باتجربه‌ای که سابقه مربی‌گری کولیبالی در ناپولی را داشت، می‌گوید عدم تمرکز کافی و توان نه‌چندان بالای این مدافع روی هوا دو عامل مهمی است که او را برای لیگ برتر انگلیس نامناسب می‌کند.

اما چلسی که مصمم است امسال تابستان خط دفاعی‌اش را تقویت کند برای خرید کولیبالی 31ساله قراردادی 41 میلیون یورویی با ناپولی امضا کرد.

1727981

بنیتس در مصاحبه با نشریه اتلتیک گفت:" کولیبالی باید تمرکزش را افزایش بدهد. او گاهی تمرکزش را از دست می‌دهد و گاهی هم اعتماد به‌نفس بیش از حد دارد. با این همه، او در ناپولی خیلی تاثیرگذار بوده و کسانی که می‌شناسم و به نظرشان اعتماد دارم؛ به من گفتند که او در دوران حضورش در فوتبال ایتالیا بهترین دفاع وسط این کشور بوده است.

کولیبالی این فصل در لیگ برتر بازی خواهد کرد. با توجه به سبک بازی‌ای که توخل دوست دارد در تیمش پیاده کند ممکن است او بتواند در این سبک جا بیفتد. او شباهت‌هایی با رودیگر دارد یعنی خوب می‌تواند با توپ بدود و بازیکنی دو پا است. او روی هوا چندان خوب نیست. این شاید در ایتالیا برایش چندان مشکل‌ساز نباشد ولی باید ببینیم در لیگ برتر چطور خواهد شد".

دیدگاه‌ها