کد خبر : 1833993 | 26 تیر 1401 ساعت 19:37 | 65.2K بازدید | 7 دیدگاه

هشدار PSG؛ یا تخفیف بده و یا خداحافظ!

پاری‌سن ژرمن دیگر مانند هفته‌های قبل اصراری روی جذب جانلوکا اسکاماکا، مهاجم جوان ساسولو ندارد.

هشدار PSG؛ یا تخفیف بده و یا خداحافظ!

به گزارش "ورزش سه"، جانلوکا اسکاماکا، مهاجم 23 ساله و ایتالیایی فصل گذشته زیر نظر آلسیو دیونیسی در ترکیب ساسولو عملکرد درخشانی داشته و در 36 بازی در سری آ 16 گل به ثمر رساند. با نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقالات تابستانی، چند باشگاه بزرگ از جمله پاری‌سن ژرمن برای خرید این ستاره آینده دار اقدام کردند، اما هنوز توافقی حاصل نشده و جانلوکا اسکاماکا فعلا که در تیم خود ساسولو ماندنی است.

1726595

نشریه گاتزتا دلااسپورت در گزارشی مدعی شد مدیران باشگاه پاری‌سن ژرمن به ساسولو هشدار دادند که اگر خواهان رسیدن به توافق هستند، باید قیمت درخواستی خود برای فروش جانلوکا اسکاماکا کاهش یابد وگرنه این باشگاه فرانسوی روی اهداف دیگر تمرکز خواهند کرد.

هفته آینده برای تعیین سرنوشت اسکاماکا تعیین کننده خواهد بود زیرا پاری‌سن ژرمن فقط در صورتی برای جذب این بازیکن اقدام می‌کند که ساسولو قیمت 50 میلیون یورویی خود را کاهش دهد و در غیر این‌صورت، آنها روی پروژه جذب گونکالو راموس از بنفیکا تمرکز خواهند کرد. باشگاه وستهام نیز در ماه‌های اخیر با اطرافیان اسکاماکا در تماس بوده، اما ظاهرا آنها نیز فعلا منصرف شده و قصد دارند آرماندو بروخا از چلسی را جذب کنند. همچنین پاری‌سن ژرمن دیشب موفق به توافق با هوگو اکیتیکه شد و بعید است در این شرایط آنها دیگر اصرار زیادی روی خرید ستاره ایتالیایی ساسولو داشته باشند.

دیدگاه‌ها