کد خبر : 1834012 | 26 تیر 1401 ساعت 22:00 | 55.8K بازدید | 19 دیدگاه

دی‌یونگ؛ اگر یونایتد نشد، به بایرن مونیخ می‌روم

رسانه‌های اسپانیایی مدعی شدند اگر مذاکرات برای انتقال فرانکی دی‌یونگ برای پیوستن به منچستریونایتد به نتیجه نرسد، او تمایل دارد راهی بایرن مونیخ بشود.

دی‌یونگ؛ اگر یونایتد نشد، به بایرن مونیخ می‌روم

به گزارش "ورزش سه"، یک روزنامه اسپانیایی مدعی شد درحالی‌که مذاکرات اخیر بین بارسلونا و منچستریونایتد، برای انتقال فرانکی دی‌یونگ، به بن‌بست رسیده است این هافبک هلندی تمایل دارد در صورت قطعی شدن شکست مذاکرات، به بایرن مونیخ منتقل شود. علت اصلی این تمایل دی‌یونگ، حضور بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان عنوان شد.

این در حالی است که در روزهای اخیر گزارش شد یونایتد برای خرید این ستاره هلندی با بارسلونا به توافق رسیده است. گفته می‌شد یونایتد ابتدا 75 میلیون یورو و سپس 10 میلیون یورو در قالب ملحقات به بارسلونا خواهد پرداخت.

1723670

اما با وجود این توافق، تا قطعی شدن معامله راه زیادی باقی مانده است. دی‌یونگ بارها اعلام کرده که خواهان ماندگار شدن در بارسا است. نام ستاره هلندی در فهرست تور آمریکای بارسلونا هم دیده می‌شود. بارسلونا به دلیل مشکلات مالی چشم به فروش دی‌یونگ دارد.

با توجه به اینکه هموطن و دوست صمیمی دی یونگ یعنی ماتیس دی لیخت در مسیر امضای قرارداد با بایرن مونیخ است، این بازیکن نیز فعلا صبر کرده و تمایل به تصمیم گیری در مورد آینده ندارد. فرنکی دی یونگ احتمال انتقال به منچستریونایتد را رد کرده و برای بررسی پیوستن به چلسی نیز به یک پیشنهاد هیجان انگیز با دستمزدی بالا نیاز دارد. در مجموع فرنکی دی یونگ تمایل چندانی به انتقال به فوتبال انگلیس ندارد و ترجیح می‌دهد برای بایرن مونیخ بازی کند.

1727997

البته باشگاه آلمانی هنوز برای خرید این بازیکن اقدام نکرده، اما این اتفاق ممکن است در ادامه فصل تابستان رخ دهد. در زمان جدایی دی یونگ از آژاکس در سال 2019، بایرن مونیخ قصد داشت با این هافبک جوان به توافق برسد، اما این اتفاق رخ نداد و او در نهایت راهی بارسلونا شد.

دیدگاه‌ها