کد خبر : 1834016 | 26 تیر 1401 ساعت 21:52 | 2.9K بازدید | 2 دیدگاه

بودجه‌مان محدود بود و ارقام وحشتناک؛

مدیرعامل ذوب آهن: کادرفنی با دانشی داریم

مدیرعامل ذوب آهن می‌گوید این تیم به دنبال تیم سازی است و به همین‌خاطر قرارداد مهدی تارتار را تمدید کرده است.

مدیرعامل ذوب آهن: کادرفنی با دانشی داریم

به گزارش "ورزش سه"، علی احسانی مدیرعامل ذوب آهن درباره ادامه حضور مهدی تارتار گفت: تمدید قرارداد کادرفنی، بر اساس استراتژی ما بود که از فصل گذشته اتفاق افتاد و دیدگاه هیئت مدیره و باشگاه و مدیران عالی ذوب آهن، این بود که تیم‎‌سازی کنیم و بر اساس این استراتژی، تارتار جذب شد و این شاکله را ساخت. ما نیم فصل اول به‌خاطر تغییرات نتیجه لازم را کسب نکردیم اما نیم فصل دوم به ثبات لازم رسیدیم و بر اساس همین دیدگاه، قبل از پایان فصل قرارداد آقای تارتار تمدید شد و نقاطی که باید بهبود پیدا می‌کردیم، سعی کردیم نفرات را شناسایی کنیم و لیست بشود.

وی با اشاره به اتفاقات نقل و انتقالات توضیح داد: باتوجه به اینکه در نقل و انتقالات اعداد و ارقام وحشتناکی وجود داشت، سعی کردیم شاکله تیم را حفظ کنیم و فقط یکی دو بازیکن به‌خاطر پیشنهادهای خیلی بالاتر جدا شدند. با تمام توان سعی کردیم سایر بازیکنان را حفظ کنیم و در سایر نقاط سعی کردیم با نظر آقای تارتار، بازیکنان موردنظر را جذب کنیم. تصمیم آقای تارتار این بود که از اعضای آکادمی استفاده کنیم و بر اساس همین دیدگاه 12-13 نفر از بازیکنان آکادمی جذب شدند و امیدوارم اتفاق خوبی رخ دهد و سال‌های آینده بی نیاز از جذب بازیکن شویم.

او در ادامه گفت: قطعا با این رقمی که در فصل نقل و انتقالات از طریق قراردادها برایمان ثبت شد و ما توانستیم شاکله اصلی را حفظ کنیم، شاید انتظار این باشد که در جایگاه فصل گذشته باشیم اما ما مطمئنیم با این کادرفنی قوی و بازیکنان جوان، نتیجه بهتر از فصل گذشته داشته باشیم.

احسانی در پایان با اشاره به شایعه حذف سایر رشته‌های ذوب آهن عنوان کرد: با سماجت از هیئت مدیره، بودجه‌ای را به ما اختصاص دادند که هیچ رشته‌ای را حذف نکنیم. همه تیم‌هایمان حفظ شدند و حتی یک تیم هم در رشته جدید اضافه کردیم که بیانگر این است که با قدرت در همه رشته‌ها خواهیم بود. البته شاید سیاستی را اتخاذ کنیم که مثل فوتبال رو به جوانگرایی بیاوریم.

دیدگاه‌ها