کد خبر : 1834031 | 27 تیر 1401 ساعت 00:02 | 23.8K بازدید | 7 دیدگاه

اولویت اول گواردیولا؛ دفاع چپ برایتون

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، برای پر کردن جای خالی اولکساندر زینچنکو که از این تیم جدا خواهد شد، مارکو کوچورلا، بازیکن برایتون را هدف گرفته است.

اولویت اول گواردیولا؛ دفاع چپ برایتون

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که در انگلیس رسانه‌ها مدعی هستند انتقال اولکساندر زینچنکو، ستاره اوکراینی منچسترسیتی به آرسنال قطعی است و او به‌زودی با قراردادی 35 میلیون یورویی راهی لندن می‌شود، پپ گواردیولا برای پر کردن جای خالی این دفاع چپ، مارک کوچورلا، ستاره برایتون را هدف گرفته است.

گواردیولا با اینکه امسال تابستان دو مهاجم خود، گابریل ژسوس و رحیم استرلینگ را از دست داده است ولی پیشتر شایعات درباره تمایل او به خرید یک مهاجم دیگر را، تکذیب کرده بود. گواردیولا امسال تابستان ارلینگ هالند را به‌خدمت گرفته است.

1728028

گواردیولا در خط میانی هم خرید داشت و کالوین فیلیپس را به ترکیب بازیکنانش اضافه کرد. اما او احساس می‌کند با جدایی زینچنکو که حالا قطعی به نظر می‌رسد در خط دفاعی خود به یک بازیکن جدید نیاز خواهد داشت.

در انگلیس گفته می‌شود برایتون برای واگذاری کوچورلای اسپانیایی دست‌کم خواهان دریافت 55 میلیون یورو خواهد شد. اما سیتی تمایلی به پرداخت چنین مبلغ بالایی ندارد. گواردیولا در هر صورت به فشار آوردن به مدیریت باشگاه ادامه می‌دهد.

کوچورلا که در پست دفاع چپ بازی می‌کند سال گذشته با قراردادی 20 میلیون یورویی از ختافه به برایتون پیوست.

دیدگاه‌ها