کد خبر : 1834045 | 27 تیر 1401 ساعت 10:35 | 26.9K بازدید | 17 دیدگاه

مشکل جدید گرت بیل: آمریکا زیادی گرم است!

به نظر می‌رسد که حتی انتقال به آمریکا هم نتوانسته گرت بیل، ستاره ولزی، را راضی نگه دارد.

مشکل جدید گرت بیل: آمریکا زیادی گرم است!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد بیل با رئال مادرید در پایان فصل گذشته به اتمام رسید و این بازیکن تصمیم گرفت که فوتبالش را در آمریکا ادامه دهد. 
در حالی که گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره احتمال خداحافظی این بازیکن از فوتبال به گوش می‌رسید اما صعود تیم ملی ولز به جام جهانی 2022 قطر باعث شد که او تصمیم به ادامه حضور در فوتبال بگیرد. 
به نظر می‌رسد که سازگاری او با لیگ آمریکا و بازی در این کشور نیز نیاز به زمان دارد، چرا که دمای هوا و رطوبت بالا چندان به مذاق این بازیکن خوش نیامده است. 

1728045
این ستاره 33 ساله ولزی پس از اولین بازی در ترکیب لس آنجلس اف سی که 20 دقیقه به طول انجامید مدعی شد که دمای هوا بسیار بالاست و عادت کردن به این شرایط برای او دشوار است. 
بیل در این باره به خبرنگاران گفت:« تحمل این رطوبت بسیار سخت است و حتی گرم کردن را دشوار کرده بود. این چیزی است که من هرگز به آن عادت نداشته‌ام. شما واقعا از تلویزیون متوجه شدت این گرما نمی‌شوید.»
او درباره تفاوت سبک بازی در آمریکا و اروپا اظهار داشت:« تفاوت خاصی وجود ندارد. فقط باید به فلسفه تیم‌ها عادت کرد. ما هر روز در تمرینات تلاش می‌کنیم. من فیلم‌های زیادی از قبل و بعد تمرین می‌بینم. فقط باید تلاش کنم که با بیشترین سرعت ممکن بازی کنم و وقتی وارد زمین می‌شوم، نهایت سعی‌ام را به کار بگیرم تا بتوانم به تیمم و دیگر بازیکنان حاضر در زمین کمک کنم.»

دیدگاه‌ها