کد خبر : 1834076 | 27 تیر 1401 ساعت 13:51 | 31.5K بازدید | 4 دیدگاه

تماس اینتر با یوونتوس؛ از خیر این بازیکن بگذر!

یوونتوس آماده است بعد فروش ماتیس دی لیخت به بایرن مونیخ، برای جذب گلیسون برمر، ستاره برزیلی و 24 ساله باشگاه تورینو اقدام کند.

تماس اینتر با یوونتوس؛ از خیر این بازیکن بگذر!

به گزارش "ورزش سه"، ماتیس دی لیخت، مدافع هلندی و 23 ساله یوونتوس در آستانه انتقال به بایرن مونیخ قرار گرفته و به نظر می‌رسد که او فردا برای انجام تست پزشکی راهی مونیخ خواهد شد. بیانکونری، خیلی زود اقدام برای جذب گزینه جانشین را آغاز کرده و دست روی گزینه مورد علاقه اینتر گذاشته است. یوونتوس اکنون در تلاش برای مبارزه با اینتر در مسیر جذب گلیسون برمر است و آنها نیز وارد این کورس شده اند. 

1721095

در روزهای اخیر مدیران اینتر امیدوار بودند که این معامله را با رقم حدود 33 میلیون یورو به اضافه پاداش به پایان برسانند، اما حالا یوونتوس نیز برای جذب گلیسون برمر اقدام کرده و شرایط برای اینتر دشوار شده است. بیانکونری مشکلی با پرداخت رقمی بالاتر از 40 میلیون یورو ندارد و همین موضوع کار اینتر برای توافق با گلیسون برمر را دشوار می کند. نشریه توتواسپورت در گزارشی مدعی شد استیون ژانگ، مالک جوان اینتر، امروز با آندره آنیلی تماس گرفته و از او خواسته از جذب گلیسون برمر صرف نظر کند، اما به نظر این خواسته مورد قبول مالک یوونتوس قرار نگرفته است.

این ستاره برزیلی فصل گذشته عنوان بهترین مدافع فصل سری آ را به خود اختصاص داد و بسیاری او را یکی از ستاره‌های فوتبال اروپا برای فصول بعد می دانند. میلان اشکرینیار، مدافع اسلواک اینتر فاصله چندانی تا انتقال به پاری سن ژرمن ندارد و نراتزوری گلیسون برمر را به عنوان جانشین این بازیکن در نظر گرفته بود.

دیدگاه‌ها