کد خبر : 1834090 | 27 تیر 1401 ساعت 15:15 | 32.8K بازدید | 9 دیدگاه

اصرار پپ برای کوکوریا

مدافع اسپانیایی با 35 میلیون یورو در سیتی

پپ گواردیولا برای جانشینی الکساندر زینچنکو، خواهان جذب مارک کوکوریا، مدافع چپ اسپانیایی برایتون است.

مدافع اسپانیایی با 35 میلیون یورو در سیتی

به گزارش"ورزش سه"، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، برای تقویت جناح چپ خود قصد جذب مارک کوکوریا را دارد؛ ستاره چپ پای محصول آکادمی بارسلونا که در این باشگاه فرصت خودنمایی پیدا نکرد و تابستان 2020 به ختافه منتقل شد. او که مقطعی هم قرضی برای ایبار بازی کرد، با درخشش در ختافه نظر مسئولان برایتون را جلب کرد و تابستان گذشته راهی این باشگاه انگلیسی شد. 

1677251

کوکوریا، اخیرا به عنوان بهترین بازیکن فصل برایتون انتخاب شد و همین درخشش کفایت می کرد تا پپ گواردیولا نسبت به جذب او متقاعد شود. سیتی که سال گذشته بنجامین مندی را به خاطر مسائل حاشیه‌ای پیرامون زندگی خصوصی او از دست داد، فصل گذشته از ژوائو کانسلو و زینچنکو در سمت چپ استفاده کرد ولی پپ فصل آینده نیاز به رقابت بیشتری در این منطقه حس می کند. سرمربی اسپانیایی، از سال 2020 به دنبال کوکوریاست و طبق ادعای سان، سیتی حاضر است 35 میلیون یورو برای او هزینه کند. کوکوریا، فصل قبل 37 بازی انجام داد و چندی پیش بازی در تیم ملی اسپانیا را نیز تجربه کرد.

1714378

با جدایی قریب الوقوع زینچنکو و انتقال او به آرسنال، فضا برای ورود کوکوریا نیز باز خواهد شد و پپ می تواند به یکی دیگر از اهداف نقل و انتقالاتی خود برسد. جدایی زینچنکو به سیتی اجازه خواهد داد تا از خطر نقض فرپلی مالی نیز عبور کند. سیتی تا به اینجا ارلینگ هالند و کالوین فیلیپس را با 120 میلیون یورو جذب کرده و گابریل ژسوس و فرناندینیو نیز از این تیم جدا شده‌اند.

دیدگاه‌ها