کد خبر : 1834093 | 27 تیر 1401 ساعت 15:13 | 12.5K بازدید | 6 دیدگاه

اعتراف بایرن مونیخ؛ رویای جذب هری کین را داریم!

الیور کان، مدیر اجرایی بایرن مونیخ، اعتراف کرد هری کین، مهاجم گلزن تاتنهام به عنوان جانشین روبرت لواندوفسکی در نظر گرفته شده است.

اعتراف بایرن مونیخ؛ رویای جذب هری کین را داریم!

به گزارش "ورزش سه"، پس از سپری کردن هشت فصل فوق‌العاده با لباس بایرن مونیخ، رابرت لواندوفسکی فوق ستاره لهستانی به شدت برای ترک این باشگاه تلاش کرد و در نهایت انتقال 50 میلیون یورویی به بارسلونا نهایی شد. لواندوفسکی در 375 بازی برای بایرن مونیخ 344 گل به ثمر رساند و در پنج فصل متوالی به عنوان بهترین گلزن بوندسلیگا انتخاب شد.

1726818

حالا و با جدایی این بازیکن، شایعات زیادی در مورد احتمال انتقال هری کین به مونیخ به عنوان گزینه جانشین لواندوفسکی مطرح شده و جالب اینجاست که اولیور کان، مدیر اجرایی این باشگاه نیز این شایعات را رد نکرده است. البته منچسترسیتی نیز در تابستان گذشته به شدت به جذب هری کین علاقه نشان داد، اما او تا سال 2024 قرارداد دارد و به نظر می رسد تاتنهام اصلا تمایلی به فروش این ستاره بزرگ نخواهد داشت. کاپیتان تیم ملی انگلیس در سال های اخیر برای اسپرز 248 گل به ثمر رسانده و در آستانه تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه است.

اولیور کان به نشریه بیلد گفت: "در حال حاضر هری کین با باشگاه تاتنهام قرارداد دارد. البته قطعا این بازیکن یک مهاجم نوک فوق‌العاده محسوب می شود، اما همه این شایعات در حقیقت رویایی برای آینده باشگاه بایرن مونیخ است. اکنون باید به ساختن و مهیاسازی شرایط خوب برای تیم در فصل جاری نگاه کنیم و در ادامه ببینیم که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد."

دیدگاه‌ها