کد خبر : 1834104 | 27 تیر 1401 ساعت 16:22 | 44.8K بازدید | 5 دیدگاه

تکلیف میلان معلوم خواهد شد؛

آخرین تلاش PSG برای انتقال بزرگ تابستانی

پاری سن ژرمن این هفته برای آخرین بار و با پیشنهادی در مجموع 60 میلیون یورویی برای میلان اشکرینیار از اینتر اقدام خواهد کرد.

آخرین تلاش PSG برای انتقال بزرگ تابستانی

به گزارش "ورزش سه"، در چند روز گذشته اخباری در این رابطه منتشر شد که اختلاف قابل توجهی بین پیشنهاد پاری سن ژرمن برای جذب میلان اشکرینیار و درخواست اینتر وجود دارد و این انتقال احتمالا منتفی خواهد شد. اما گاتزتا دلااسپورت امروز در گزارشی مدعی شد دو باشگاه تصمیم به برگزاری جلسه‌ای جدید برای مذاکرات بیشتر گرفته‌اند و همچنان ممکن است میلان اشکرینیار فصل بعد در ترکیب پاری سن ژرمن به میدان برود.

1721348

لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی جدید پاری سن ژرمن، این هفته با پپ ماروتا، مدیر اینتر، مذاکراتی را انجام خواهد داد تا قرارداد اشکرینیار را به نتیجه نهایی برساند. فاصله بین پیشنهاد پاریس و درخواست نراتزوری در این مرحله حدود 10 میلیون یورو است که به نظر قابل حل باشد. باشگاه فرانسوی پیشنهاد 55 میلیون یورویی به اضافه پاداش مرتبط با عملکرد ارائه داده و این رقم در مجموع می تواند به حدود 60 میلیون یورو برسد. 

اما اینتر به دنبال کسب حدود 70 میلیون یورو از فروش مدافع میانی 27 ساله خود است و قصد دارد با این اقدام، مشکلات مالی خود را حل کند. البته اخباری در مورد احتمال انتقال گلیسون برمر، مدافع برزیلی تورینو به یوونتوس به جای اینتر شنیده می شود و اگر این اتفاق رخ دهد، بعید است تیم ایتالیایی دیگر تمایلی به فروش میلان اشکرینیار به پاری سن ژرمن داشته باشد. به هر صورت 48 ساعت آینده در روشن شدن سرنوشت این پازل نقشی حیاتی دارد و به زودی تکلیف گلیسون برمر و البته میلان اشکرینیار به طور کامل مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها