کد خبر : 1834117 | 27 تیر 1401 ساعت 17:43 | 16.7K بازدید | 14 دیدگاه

تا سال ۲۰۲3؛

رسمی؛ قرارداد زلاتان با میلان تمدید شد

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی و باتجربه روسونری برای تمدید قرارداد یک‌ساله خود با میلان به توافق نهایی دست یافت.

رسمی؛ قرارداد زلاتان با میلان تمدید شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از پایان قرارداد زلاتان با روسونری در ابتدای این ماه، این ستاره پرافتخار و سوئدی بازیکن آزاد شده است. اما علی‌رغم عمل جراحی زانو در پایان ماه می، میلان در نهایت قرارداد زلاتان را تمدید کرد تا برای یک فصل دیگر این بازیکن را در اختیار داشته باشند. 

جانلوکا دی مارتزیو امروز در گزارشی مدعی شد پائولو مالدینی و فردریک ماسارا اخیرا قرار ملاقاتی با زلاتان در ویلای او در منطقه دریاچه گاردا داشته و با او برای تمدید قرارداد به توافق رسیدند. زلاتان در قرارداد جدید خود حقوق ثابتی در حدود یک تا 1.5 میلیون یورو در هر فصل دریافت می کند و البته پاداش هایی بزرگ بسته به گلزنی، پاس گل و عناوین قهرمانی به این بازیکن اختصاص داده خواهد شد. 

زلاتان امیدوار است پس از جام جهانی قطر که بین 14 نوامبر تا 3 ژانویه برگزار می شود، به میادین بازگردد. زلاتان فصل گذشته در 23 بازی لیگ هشت گل به ثمر رساند و سه پاس گل نیز ارسال کرد تا نقش مهمی در قهرمانی روسونری بعد از 11 سال ایفا کند. بدین‌ترتیب زلاتان تا سن 42 سالگی در میادین حضور پیدا خواهد کرد. با توجه به جراحی اخیر به نظر می‌رسد دوران ورزشی این بازیکن به اتمام رسیده باشد، اما زلاتان ثابت کرد تمام شدنی نیست.

1728158

دیدگاه‌ها