کد خبر : 1834128 | 27 تیر 1401 ساعت 19:40 | 42.5K بازدید | 10 دیدگاه

ماسک‌های فضایی رئال؛ بدنسازی در سخت‌ترین شرایط

مربی بدنسازی رئال مادرید درباره علت استفاده بازیکنان رئال از ماسک‌های تنفسی عجیب در تمرین‌های اخیر این تیم توضیح داد.

ماسک‌های فضایی رئال؛ بدنسازی در سخت‌ترین شرایط

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شروع اردوی پیش‌فصل رئال مادرید و در اولین جلسه تمرینی این تیم در مجموعه والده‌بباس، تصاویری مخابره شد که نشان می‌داد ستاره‌های رئال درحالی‌که ماسک‌های تنفسی عجیبی به صورت دارند مشغول دویدن هستند. اما علت استفاده از این ماسک‌ها چیست؟

1728166

در جریان تمرین رئال مادرید، ستاره‌هایی مثل وینیسیوس جونیور و داوید آلابا در حالی‌که ماسک‌های تنفسی عجیب و سنگینی بر صورت داشتند مشغول تمرین‌های دشوار بدنسازی و تاکتیکی بودند. امروز خبر رسید که دستور استفاده از این ماسک‌ها توسط آنتونیو پینتوس، مربی بدنسازی رئال مادرید صادر شده بود.

مربی بدنسازی رئال مادرید برای اینکه شاگردان کارلو آنچلوتی بتوانند در فصل آینده، که به‌دلیل برگزاری جام جهانی فصل دشوارتری خواهد بود، در همه جبهه‌ها بهترین عملکرد را داشته باشند برنامه‌های مفصلی تدارک دیده است.

این ماسک‌ها که به ماسک‌های استفاده شده در برخی فیلم‌های اکشن سینمایی، از جمله بت‌من، تشبیه شده بود در اصل برای شبیه‌سازی تاثیر تمرین در ارتفاع بالا از سطح زمین ساخته شده است. پینتوس بعد از انجام تمرین با این ماسک‌ها، از نتایج به‌دست آمده برای طراحی رژیم تمرینی استفاده خواهد کرد. رژیم تمرینی‌ای که برای هر بازیکن رئال مادرید، ویژه و منحصربه‌فرد خواهد بود.

1728167

پینتوس، مربی بدنسازی رئال، به دلیل روش‌های ابتکاری‌اش، چه در سالن بدنسازی و چه در زمین تمرین، معروف است. جالب اینجا است که استفاده از این ماسک‌های ویژه توسط او در تمرین رئال، پیش از این هم سابقه داشت.

در اردوی پیش‌فصل 2021 هم بازیکنان رئال با همین ماسک‌ها توسط پینتوس دوانده شدند. حتی در ژانویه 2022 و پیش از دیدار رئال با اتلتیکو در کوپا دل‌ری، هم پینتوس برای تحت فشار گذاشتن بیشتر بازیکنانش، ماسک‌های مشابهی به صورت آنها بسته و حتی کوله‌پشتی‌هایی سنگین بر دوش آنها قرار داده بود.

دیدگاه‌ها