کد خبر : 1834130 | 27 تیر 1401 ساعت 20:00 | 28.3K بازدید | 12 دیدگاه

پیراهن لواندوفسکی در بارسلونا؛ شماره 9 یا 11؟

پیراهن رابرت لواندوفسکی در بارسلونا چه شماره‌ای خواهد داشت؟ آیا مهاجم لهستانی می‌تواند در بارسا پیراهن شماره 9 را به تن کند؟

پیراهن لواندوفسکی در بارسلونا؛ شماره 9 یا 11؟

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی به‌عنوان یکی از بزرگترین نقل و انتقالات تابستانی امسال، با قراردادی 50 میلیون یورویی به بارسلونا پیوست. اما آیا لوا می‌تواند در بارسا پیراهن محبوبش، پیراهن شماره 9 را به تن کند؟


اسطوره لهستانی بایرن مونیخ، هشت سال درخشان را در فوتبال آلمان سپری کرد و در این کشور 19 جام قهرمانی به‌دست آورده و 344 گل به ثمر رساند. او حالا در 33سالگی چالشی جدید را آغاز کرده است.

1728170

در نوکمپ از لواندوفسکی انتظار می‌رود که استاندارد خارق‌العاده‌اش در فوتبال آلمان را ادامه دهد. اما سوال اینجا است که لوا می‌تواند در بلوگرانا هم پیراهن محبوبش را بپوشد؟

بارسلونا این روزها برای اردوی پیش‌فصل در آمریکا به سر می‌برد و قرار است در این کشور با اینترمیامی، رئال مادرید، یوونتوس و نیویورک ردبولز دیدار کند. لواندوفسکی برای شرکت در این اردو به آمریکا رفت و انتظار می‌رود اولین بازی‌اش با پیراهن بارسا را در همین اردو انجام دهد. در این شکی نیست که لواندوفسکی انتظار دارد به‌عنوان مهاجم مرکزی، پیراهن شماره 9 را به‌دست بیاورد.

اما او برای رسیدن به این شماره، نیازمند فداکاری یکی از هم‌تیمی‌های جدیدش خواهد بود. در غیر این‌صورت، لوا باید امیدوار باشد که دارنده فعلی پیراهن شماره 9 بارسا در مدت باقی‌مانده از نقل و انتقالات تابستانی، به تیمی دیگر منتقل شود.

1728078

در حال حاضر پیراهن شماره 9 بارسا در اختیار ممفیس دیپای هلندی است. او که تابستان سال گذشته صاحب این پیراهن افسانه‌ای شد فصل گذشته برای بارسلونا 13 گل به ثمر رساند.

این روزها در اسپانیا شایعاتی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه دیپای تصمیم گرفته پیراهن خود را به لواندوفسکی بسپارد. در عین حال‌ شایعات بیشتری به گوش می‌رسد که دیپای امسال تابستان راهی تیمی دیگر خواهد شد چرا که مدیریت بارسلونا تصمیم به فروش او دارد.

در صورتی‌که لواندوفسکی موفق نشود پیراهن شماره 9 را به‌دست بیاورد، محتمل‌ترین شماره دیگر برای او پیراهن شماره 11 است. این شماره بعد از بازگشت آداما ترائوره، از بارسلونا به ولوز، خالی است و لواندوفسکی در تیم ملی کشورش، لهستان، سابقه پوشیدن آن را دارد.

دیدگاه‌ها