کد خبر : 1834139 | 27 تیر 1401 ساعت 20:27 | 18.3K بازدید | 20 دیدگاه

زمان ما هم اختلاف بود ولی نه به این حد؛

پیروانی: شان سرمربی تیم ملی خدشه‌دار شد

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تاکید دارد رفتاری که با دراگان اسکوچیچ انجام شده، رفتار مناسب و در شان سرمربی تیم ملی نبوده است.

پیروانی: شان سرمربی تیم ملی خدشه‌دار شد

به گزارش "ورزش سه"، افشین پیروانی در حاشیه تمرین روز دوشنبه تیم فوتبال پرسپولیس درباره بستری شدنش در بیمارستان طی روزهای اخیر در ابتدای صحبت‌هایش خطاب به هواداران بیان کرد: آرزوی سلامتی برایتان دارم. سلامتی بزرگترین نعمت است. 
او سپس ادامه داد: چند روز بود که پایم درد می‌کرد. دکتر رفتم و ایشان گفتند که بلافاصله باید بستری شوید. خدا را شکر اما پس از اینکه دو روز در CCU بودم، متوجه شدیم که مشکل خاصی نیست. الان هم شرایط خوبی دارم؛ سلامتی کامل دارم. همان‌طور که گفتم سلامتی بزرگترین نعمت است و برای همه مردم هم آرزوی سلامتی دارم. یک مقدار خون در پاهایم لخته شده بود ولی در شریان نبود و در عضله‌ها بود. خدا را شکر به خیر گذشت.
پیروانی سپس درباره تمرینات پرسپولیس گفت: شرایط تمرینات هم خوب است. امروز امیدوارم تمرین خوبی داشته باشیم و فردا هم یک بازی دوستانه خوب با نساجی داریم. آماده می‌شویم برای بازی‌های بعدی تا به شرایط آرمانی برسیم.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس سپس درباره ابقای اسکوچیچ در سمت سرمربی تیم ملی این‌گونه واکنش نشان داد: اتفاق اصلا اتفاق خوبی برای سرمربی تیم ملی نبود. هر چه باشد آقای اسکوچیچ برای تیم ملی زحمت کشید. تیم را به جام جهانی برد و در این موفقیت سهم داشت. من فکر می‌کنم اما اتفاقاتی که رخ داد و حرف‌هایی که زده شد مقداری ناهماهنگی ایجاد کرد و شان سرمربی تیم ملی یک مقدار خدشه‌دار شد. به نظرم حالا تصمیم خوبی گرفته شد. هر چند با هر اتفاقی ما باید توقعات را پایین بیاوریم. ما به جام جهانی می رویم. من خودم سابقه حضور در جام جهانی را دارم. تیم‌ها قوی‌تر از ما هستند. این که الان توقعات بالا است که برویم فلان تیم را ببریم؛ به نظرم درست نیست. رفتن به جام جهانی خودش یک افتخار است. حالا ما اصلا جام جهانی به مرحله بعدی برویم، چه اتفاقی برای فوتبال ما رخ خواهد داد؟ هنوز امکانات اولیه نظیر تکنولوژی داوری را نداریم. هنوز لیگ شروع نشده دغدغه خود من این است که چرا لیگ شروع نشده. هر اشتباهی داوران کردند می‌گویند چرا VAR نیست. ما باید امکانات اولیه و زیرساخت‌ها را درست کنیم تا لیگی قوی و پویا داشته باشیم و در کنار این لیگ به هدفمان برسیم. همین رفتن به جام جهانی اتفاق بزرگی بوده است. باز هم می‌گویم که برخورد با سرمربی تیم ملی برخورد درستی نبود. امیدوارم حالا که تصمیم این شده؛ همه حمایت کنیم که تیم ملی نتایج خوب بگیرد. نتیجه خوب هم رفتن به مرحله بعدی نیست و امیدوارم یک بازی خوب انجام بدهند تا دل مردم شود.
افشین پیروانی در واکنش به این سوال که آیا اختلافات ایجاد شده در تیم ملی قابل رفع هستند یا خیر توضیح داد: می‌توان همه را دور هم جمع کرد. هر کسی شرح وظایفش را بداند. اتفاق خاصی نیفتاده. زمان ما هم بود ولی نه به این شدت. همه در قالب یک تیم تلاش کنند تا بتوانیم به هدفمان برسیم.

دیدگاه‌ها