کد خبر : 1834144 | 27 تیر 1401 ساعت 21:15 | 27.1K بازدید | 5 دیدگاه

تمرین ویژه قایدی و احمد نور با مدیسن بال! (عکس)

احمد نوراللهی و مهدی قایدی تمرینات خود را زیر نظر کادرفنی جدید شباب الاهلی پشت سر می‌گذارند.

تمرین ویژه قایدی و احمد نور با مدیسن بال! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز بود که یک بار دیگر شایعه جدایی احتمالی مهدی قایدی از شباب الاهلی منتشر شد. روزنامه الاتحاد امارات مدعی شد که احتمال دارد وینگر جوان و بوشهری شوالیه‌های سرخ به‌صورت قرضی راهی اتحاد کلباء شده تا زیر نظر فرهاد مجیدی مشغول فعالیت شود.

با این حال، قایدی این روزها مشغول انجام تمرینات گروهی زیر نظر لئوناردو ژاردیم و کادرفنی جدید شباب الاهلی است تا خود را برای فصل جدید رقابت‌های ادنوک لیگ امارات آماده کند.

1728182

در حال حاضر سهمیه بازیکنان خارجی شباب الاهلی پر بوده و این تیم نیز فعالیتی در بازار نقل و انتقالات ندارد، با این حال خبر علاقه مجیدی و اتحاد کلباء به باشوی کوچک همچنان در رسانه‌ها منتشر می‌شود.

احمد نوراللهی دیگر بازیکن ایرانی این تیم است که توانست تأییدیه ژاردیم را برای ماندن در شباب الاهلی دریافت کند و این بازیکن فصل بعد را نیز با لباس قرمز این تیم به میدان خواهد رفت.

پیش از این شایعاتی درباره احتمال بازگشت احمد نور به فوتبال ایران و پوشیدن پیراهن پرسپولیس به گوش می‌رسید که با اعلام نیاز سرمربی پرتغالی به نوراللهی، او در شباب الاهلی ماندگار شد.

قایدی و نوراللهی ظهر امروز و در سالن وزنه، کارهای تمرینی خود را پیش برده و با توپ مخصوصی به نام مدیسن بال تمرینات خود را زیر نظر کادرفنی انجام دادند تا برای آغاز فصل جدید آماده شوند.

1728183

دیدگاه‌ها